Vi som temper

9bf166e834475f6cd62800385e78eadb.jpg

Har ikke fått tempet noe særlig da jeg har lagt med feber i 3 uker. Tok litt tid før jeg fikk el, så testet en stund[emoji85]

Jeg har hatt flere kurver som ligner. Er usikker på om det betyr at el kommer veldig raskt etter lh-stigning eller om krysset blir satt for tidlig. Jeg har byttet fra «Advanced» til OPK for å sette kryss de mnd jeg har ment at krysset er satt for tidlig. Du kan endre under innstillinger.

13 dpo e en sensasjon for meg:D
Fikk en svak positiv CB i går kveld. Siden det er en del skyggestreker knyttet til de testene så tok jeg den med en klype salt. Kjøpte rfsu og testet i sted med 2 timers urin ( klarte ikke å vente :yuck:) super svak strek på den og.
Vet av erfaring at jeg skiller ut hcg sent i urinen. EL var på dag 15 denne mnd. Litt senere enn ventet.Vis vedlegget 242325
Shitt dette er spennende!!!! :cool05
Får jo selvfølgelig ikke lastet opp bildene. Får beskjed at filen er for stor..
Her er charten ihvertfall.

Ta bilde med snapchat og lagre det. Da blir det passe size!

Hvorfor mener FF at jeg har hatt EL? Er 99% sikker på at jeg ikke har det. Har laaange sykluser på rundt 40 dager og har bare hatt masse creamy utflod etter jeg sluttet å blø..
5f32279331f1adfcf2d59fa7756d9b16.png

Hvorfor mener FF at jeg har hatt EL? Er 99% sikker på at jeg ikke har det. Har laaange sykluser på rundt 40 dager og har bare hatt masse creamy utflod etter jeg sluttet å blø..

Om jeg tar vekk tempen på 25. Forsvinner EL.. kan aldri tenke meg at jeg har hatt EL allerede på CD 10 når jeg har så lange sykluser

Slik jeg har skjønt det så er det fordi du har hatt høyere temp i 4 dager.. men jeg kan ha misforstått altså [emoji85]

Nei ble ikke endret. Tok bare vekk tempen den 25.. er så sikker på at det ikke stemmer uansett[emoji28][emoji106]

Ok, da vet jeg ikke. Men er uansett stiplet linje, så FF er ikke helt sikker[emoji4] Om du lar den fra 25. stå så vil du nok uansett få flyttet krysset når du får høyere temperaturer etterhvert[emoji4] Men like greit å fjerne kanskje, så slipper du å irritere deg over et kryss som ikke stemmer[emoji6]

Har du lagt inn at syklusene dine er på 40 dager?

Den har registrert at syklusene mine er på ca 39 dager selv[emoji4]
Hm, nei da veit jeg ikke. Men ser du har noen hule dotter i charten din, hva er grunnen til dem?

Holder seg fremdeles stabil [emoji4][emoji4]

f3a2541f77777855e3a17d1eba78227b.png

15bbc2bb5171ede10007f0e04026ae4a.png

Hm, nei da veit jeg ikke. Men ser du har noen hule dotter i charten din, hva er grunnen til dem?

Den ene er pga «sleep depried» men den andre aner jeg ikke[emoji28] men lar det stå så ser jeg om den endrer seg etter hvert

Den ene er pga «sleep depried» men den andre aner jeg ikke[emoji28] men lar det stå så ser jeg om den endrer seg etter hvert
Så de temperaturene stemmer kanskje ikke... jeg ville ha vurdert å fjerne dem, så blir charten din mer korrekt resten av perioden.. så lenge du vet at el ikke har vært, så blir det jo veldig misvisende for deg.

De tomme sirklene kommer også når tempen er tatt mer enn 30 min før du vanligvis temper, eller mer enn 30 min. etter.

Aa det kan være ja. For hvis jeg har våknet 4:30 så har jeg tempet da i stede for Kl. 05. Forventer at EL skal komme neste uke så får være litt flinkere å tempe nå.

Men er det bedre å tempe Kl. 05 selv om jeg har vert våken siden 04?

Back
Topp