Vi som temper

Det høres veldig likt ut slik som jeg hadde det. Kunne se på grafen at kroppen prøvde på EL hele tiden, men syklusene var lange og uten EL. Hadde også positive ELtester hele tiden. Gikk til gyn og fikk bekreftet PCO, mange cyster som ødela for EL pga konstant forhøyet LH.
Åååh så kjipt :( men hadde el i oktober selv om syklusen var på 46 dager for det kunne hun se på innvendig ultralyd og blodprøver eller en av delene [emoji85] så jeg tror ikke jeg har PCO men man vet jo aldri. Fikk god sjekk i oktober :)

Okei det visste jeg ikke [emoji87] jeg hadde innvendig ultralyd i oktober og alt så fint ut :) jeg har tempet vaginalt hele syklusen... :s takk for tips allikevel [emoji173]️
Jeg spotter mer og mer nå men ikke rødt blod liksom... Spent utover dagen [emoji120]

Da har du vel sikkert EL, men den er kanskje ikke helt regelmessig. Mener jeg har lest at sånne ‘hakkete’ kurver er et tegn på at kroppen prøver på EL flere ganger. Det kan jo være veldig mange grunner til at den er uregelmessig[emoji848] Håper det klaffer snart for deg! :-)

Fertil utflod har overtatt for mensen.
Hadde sjekk av egglederne på fredag, med beskjed om at det kan ha åpnet opp.

075f4d2807b70b090b4c6bbd727bdbe9.png

Har troa på denne måneden her! Krysser fingrene og håper aksjene er bra nok.

Da har du vel sikkert EL, men den er kanskje ikke helt regelmessig. Mener jeg har lest at sånne ‘hakkete’ kurver er et tegn på at kroppen prøver på EL flere ganger. Det kan jo være veldig mange grunner til at den er uregelmessig[emoji848] Håper det klaffer snart for deg! :-)
Ja det er uregelmessig :( typisk at den har prøvd fler ganger uten hell :( tusen takk [emoji173]️

Tro om jeg skal få EL snart eller om TR banker på om noen dager..
f8fe182e54a28fa5a5773e944a2c673d.png

Holder seg over 36.00 som den gjør likefør EL, lov å håpe!

Da gikk det rett vest denne gangen også.. Tanta kommer nok som avtalt i morgentidlig, så pp 17 here we come :arghh:
8BA48030-37FC-45E0-AE72-86310B4D5A64.jpeg

Jeg er sååå fornøyd med at jeg har komt til 12 dpo uten spotting!! :):):) kjenner det murrer gost nedi der så tr er sikkert snart i anmarsj, men likevell håpet er der!!
Screenshot_20180131-085651.png

Virker som tempen holder seg mer stabil etter jeg byttet termometer.
Veldig veldig spent på om det skjer noe med temperaturen denne pp siden jeg ikke går på medisiner!

5ab34aeff4ca918344f19e3575d58afe.png

e33f89a2b6a8b6931b805545362eb9f5.png

Back
Topp