Vi som temper

Aa det kan være ja. For hvis jeg har våknet 4:30 så har jeg tempet da i stede for Kl. 05. Forventer at EL skal komme neste uke så får være litt flinkere å tempe nå.

Men er det bedre å tempe Kl. 05 selv om jeg har vert våken siden 04?
Du skal tempe så snart du våkner, så du bør ikke ligge en time i sengen for å tempe senere. men våkner du før du skal, kan tempen justeres opp med 0,03-0,05 grader pr halvtime. Så sant søvnen din har vært sammenhengende i minst 3 timer den natten, så skal dette stemme sånn ca ;)

Du skal tempe så snart du våkner, så du bør ikke ligge en time i sengen for å tempe senere. men våkner du før du skal, kan tempen justeres opp med 0,03-0,05 grader pr halvtime. Så sant søvnen din har vært sammenhengende i minst 3 timer den natten, så skal dette stemme sånn ca ;)

Men da kan jeg prøve justere [emoji4] skal det justeres opp eller ned?[emoji23] har en som er en halv time tidligere og en som er en time tidligere. Ellers er resten målt i svimen Kl. 5[emoji28]

Et dramatisk tempfall i dag og tr i anmarsj! Forbaska!!!
Pp 8 neste :(

Vedlegg

• Screenshot_20180202-143629.png
    Screenshot_20180202-143629.png
    349,7 KB · Visninger: 101
Men da kan jeg prøve justere [emoji4] skal det justeres opp eller ned?[emoji23] har en som er en halv time tidligere og en som er en time tidligere. Ellers er resten målt i svimen Kl. 5[emoji28]

Hvis du har tempet før du skal, så justerer du tempen opp. Har du tempet senere, justerer du tempen ned ;)

Hvor lenge etter positiv graviditetstest temper man? Hadde vært deilig å skru av vekkerklokka [emoji85]
Men er bare 3+4, så ingenting er sikkert..

Hvor lenge etter positiv graviditetstest temper man? Hadde vært deilig å skru av vekkerklokka [emoji85]

Du temper så lenge du vil. Men hvis du blir mer stresset av det, anbefaler jeg deg å slutte :)

Du temper så lenge du vil. Men hvis du blir mer stresset av det, anbefaler jeg deg å slutte :)

Nei nå ble jeg mer stressa av å teste for den var selvfølgelig ørlitegrann svakere enn i går.
Så her skal det tempes. [emoji21][emoji21]

Nei nå ble jeg mer stressa av å teste for den var selvfølgelig ørlitegrann svakere enn i går.
Så her skal det tempes. [emoji21][emoji21]
Ørlite grann? Hvor mye vil det si da? Det er det store tempfallet jeg ville vært bekymret for..
Dette går bra skal du se. Men etter Noen få uker til kan det kanskje være lettere å gi slipp på tempingen :Heartpink

Ørlite grann? Hvor mye vil det si da? Det er det store tempfallet jeg ville vært bekymret for..
Dette går bra skal du se. Men etter Noen få uker til kan det kanskje være lettere å gi slipp på tempingen :Heartpink

Fin strek altså, men litt svakere.
Tempen steg i dag da så håper det er et godt tegn.

480360424a7de1ef0cc14301761852ef.jpg

Livredd for alt nå jeg.

I utgangspunktet sier ff at det er bedre å legge inn riktig temp med feil tid enn å justere temperaturen. I det lange løp pleier ff å kunne beregne relativt riktig uansett.
Joda, men når ff mener hun har eggløsning tidlig i en så lang syklus, og hun selv mener det er feil, da ville jeg ha vurdert å heller justere litt :)

Jeg tempet til og med igår, 17 dpo/4+3. Var sååå deilig å ikke tempe idag :woot: Men fare for at jeg sjekker litt innimellom fremover når jeg uansett skal opp til den tiden :wacky:

Jeg tempet til og med igår, 17 dpo/4+3. Var sååå deilig å ikke tempe idag :woot: Men fare for at jeg sjekker litt innimellom fremover når jeg uansett skal opp til den tiden :wacky:

Temper en stund til. Ser jo at hvilepulsen stiger og tempen er høy.. blir bare bekymra når testen er litt svakere [emoji85]
08e4ba694b6f4210c9ce1c50b4d6f68f.jpg
d4cca4a93c99c74d2abeea405b2e5e5a.jpg

Sov så sykt dårlig i natt så hvor reell den tempen er, vet jeg ikke..
da3f22b0ce0de6d58ed1094a8420ca32.jpg

Temper en stund til. Ser jo at hvilepulsen stiger og tempen er høy.. blir bare bekymra når testen er litt svakere [emoji85]
08e4ba694b6f4210c9ce1c50b4d6f68f.jpg
d4cca4a93c99c74d2abeea405b2e5e5a.jpg

Sov så sykt dårlig i natt så hvor reell den tempen er, vet jeg ikke..
da3f22b0ce0de6d58ed1094a8420ca32.jpg
Skjønner at du blir litt nervøs av det, men husk på at det er mange faktorer som spiller inn på testene. Urinkonsentrasjon, ulik mengde fargestoff osv. I tillegg er det jo ikke så stor forskjell på hcg i starten selvom den fordobler seg på 48(?) timer. Både pulsen og tempen din er jo fortsatt høy og fin :) Dette går bra :Heartred

Skjønner at du blir litt nervøs av det, men husk på at det er mange faktorer som spiller inn på testene. Urinkonsentrasjon, ulik mengde fargestoff osv. I tillegg er det jo ikke så stor forskjell på hcg i starten selvom den fordobler seg på 48(?) timer. Både pulsen og tempen din er jo fortsatt høy og fin :) Dette går bra :Heartred

Ække lett å være rasjonell [emoji85][emoji23]
Sa det til legen da jeg snakket med henne i går og. Frika jo ut da verken hun, fastlegen eller jordmor var tilgjengelig - kun en fersk vikar.. [emoji21]

Nei. Dette må gå bra. Det bare må.

Andre syklus med temping. Er det normalt med slike store variasjoner så tidlig i syklus? Mine sykluser er relativt lange. 33 - 72 dager. Hadde masse eggehvitesekret i dag, men mistenker at det heller skyldes våte drømmer enn EL [emoji23]

44845ed66ac0214d1aef9c04b932d94d.png

Back
Topp