![]()
Dagens temp. Idag på morgen tok jeg ny test, denne trengte jeg ikke å tolke [emoji85] de andre testene fra de to siste dagene måtte jeg se på i forskjellig lys for å se om det var strek. Ikm om 3 dager. [emoji7]
Gratulerer[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Dagens temp. Idag på morgen tok jeg ny test, denne trengte jeg ikke å tolke [emoji85] de andre testene fra de to siste dagene måtte jeg se på i forskjellig lys for å se om det var strek. Ikm om 3 dager. [emoji7]
Gratulerer[emoji7]
Tror ikke på det før jeg tar digital og den sier pregnant [emoji85] men venter til etter ikm tenker jeg [emoji4]
![]()
Dagens temp 4 dpo, veldig spesielt at jeg fikk nøyaktig samme temp som igår. Måtte sjekke flere ganger. Er ikke noe spesielt høy heller. Noen andre som har opplevd det? Har samtidig elsmerter og har hatt det siden positiv eltest, selv om utfloden endret seg med en gang på negativ test. Fra «eggwhite» til «creamy». På ff står det at jeg kanskje skal forvente ny el? [emoji849][emoji37]
Der ser du, det var gravidgraf fra 4dpoJeg fikk mange like temper den gangen jeg ble gravid første gang![]()
Gratulerer![]()
Der ser du, det var gravidgraf fra 4dpo![]()
Har du tempet lenge, sånn at du vet at dette er lavt for deg? Dersom du temper i munnen, så vil man gjerne få lavere temp enn om man temper vaginalt. Jeg har opplevd før at ff har flyttet krysset etter hvert som det kom flere temp og dett helhetlige bilde endret seg. Men vet ikke helt jeg altsåTempen i dag. Syns det er så rart at tempen er så lav mens jeg likevell har fått kryss. Hva syns dere? Trenger hjelp til tydingVis vedlegget 241318
![]()
Dagens...
Kjennes ut som tr er på vei... [emoji52]
Jeg ble veldig stresset av det, så jeg sluttet.Fortsetter dere og tempe etter positiv test?
Kan være festedipp[emoji4]
Takk for svarHar du tempet lenge, sånn at du vet at dette er lavt for deg? Dersom du temper i munnen, så vil man gjerne få lavere temp enn om man temper vaginalt. Jeg har opplevd før at ff har flyttet krysset etter hvert som det kom flere temp og dett helhetlige bilde endret seg. Men vet ikke helt jeg altså![]()