Spenndende! Du får ta det som et tegn på at noe er på gangHer skyter tempen i væretAldri hatt så bratt stigning etter EL før - spennende!
Vis vedlegget 241183
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spenndende! Du får ta det som et tegn på at noe er på gangHer skyter tempen i væretAldri hatt så bratt stigning etter EL før - spennende!
Vis vedlegget 241183
Håper jeg ogAner ikke. Ser du har fått noen teorier om det. Ikke alltid lett å forstå seg på dette. Får håpe du får en tempstigning igjen i morgen da. Selv klarer jeg ikke å slutte å håpe før TR er på plass![]()
Det er utrolig kjipt. Kjenner det godt i magen da ja. Om det ikke klaffer denne måneden, vurderer jeg å legge vekk både temping og g-tester når jeg er i dpo land. Da får jeg bare en skuffelse- når tanta kommer.Håper jeg ognei samme her egentlig.. Men blir så skuffet når temperaturen sank
![]()
Ja sånn tenker jeg og :-/Det er utrolig kjipt. Kjenner det godt i magen da ja. Om det ikke klaffer denne måneden, vurderer jeg å legge vekk både temping og g-tester når jeg er i dpo land. Da får jeg bare en skuffelse- når tanta kommer.
Nå liker jeg tempen godt [emoji16]![]()
Jaa [emoji7] nå må bare testene bli sterkereHerlig[emoji7][emoji7][emoji7]
Jaa [emoji7] nå må bare testene bli sterkere
Se der ja!Nå liker jeg tempen godt [emoji16]![]()
Dette lover vel godtNå liker jeg tempen godt [emoji16]![]()
Opp opp opp! Testet noe?![]()
Tempen er fortsatt høy, er nå jeg syns det er spennende [emoji4]
Opp opp opp! Testet noe?
Her blir det 2 streker.Nå liker jeg tempen godt [emoji16]![]()
Ja,ikke noe sterkereDu hadde da en strek igår! Testa idag?[emoji7]
Ja, tempen lover hvert fall godtJa testet igår kveld, en ultrasvak strek. Tok ny test på morgenurin idag, men ganske sikker på at den var negativ. [emoji37] så blir spennende å bare følge tempen [emoji4]
Ja, tempen lover hvert fall godthåper den holder seg høy og at du snart får positiv test!
![]()
Ja,ikke noe sterkere![]()
Spennende, denne er vel trifasisk også den eller?Nå liker jeg tempen godt [emoji16]![]()