Vi som temper

0b2792c71e092e4461624b2aba080741.png

Dagens temp. Idag på morgen tok jeg ny test, denne trengte jeg ikke å tolke [emoji85] de andre testene fra de to siste dagene måtte jeg se på i forskjellig lys for å se om det var strek. Ikm om 3 dager. [emoji7]

Gratulerer[emoji7]

Tror ikke på det før jeg tar digital og den sier pregnant [emoji85] men venter til etter ikm tenker jeg [emoji4]

Ser den! Jeg er helt lik, tror ikke på det før digital viser det[emoji12]

cf52e375f2f586d8f9da19d00ed426ec.jpg

Dagens temp 4 dpo, veldig spesielt at jeg fikk nøyaktig samme temp som igår. Måtte sjekke flere ganger. Er ikke noe spesielt høy heller. Noen andre som har opplevd det? Har samtidig elsmerter og har hatt det siden positiv eltest, selv om utfloden endret seg med en gang på negativ test. Fra «eggwhite» til «creamy». På ff står det at jeg kanskje skal forvente ny el? [emoji849][emoji37]
Jeg fikk mange like temper den gangen jeg ble gravid første gang :)
Der ser du, det var gravidgraf fra 4dpo :p

dab2a7012f0a9eacb634c5504a6eb865.jpg
Søren heller.. Tempen gikk enda et hakk ned og håpet mitt for at jeg er gravid blir mer og mer borte.. Vi hadde sex idag tidlig og det var ømt og når jeg gikk på do rett etter så var det rosa utflod i sæden og kom bittelitt rødt/rosa på papiret.. Men ikke merket noen ting etter det... Håper TR holder seg LANGT VEKK!! Og at tempen striper imorgen.... #evigoptimist

Tempen i dag. Syns det er så rart at tempen er så lav mens jeg likevell har fått kryss. Hva syns dere? Trenger hjelp til tyding :)
Screenshot_20180121-143132.png

Tempen i dag. Syns det er så rart at tempen er så lav mens jeg likevell har fått kryss. Hva syns dere? Trenger hjelp til tyding :)Vis vedlegget 241318
Har du tempet lenge, sånn at du vet at dette er lavt for deg? Dersom du temper i munnen, så vil man gjerne få lavere temp enn om man temper vaginalt. Jeg har opplevd før at ff har flyttet krysset etter hvert som det kom flere temp og dett helhetlige bilde endret seg. Men vet ikke helt jeg altså :)

Har du tempet lenge, sånn at du vet at dette er lavt for deg? Dersom du temper i munnen, så vil man gjerne få lavere temp enn om man temper vaginalt. Jeg har opplevd før at ff har flyttet krysset etter hvert som det kom flere temp og dett helhetlige bilde endret seg. Men vet ikke helt jeg altså :)
Takk for svar :) Ja, har tempet en god stund. Dette er virkelig rekord lav temp etter EL. Kjenner jeg er beakymret for om EL i det hele tatt har vært..

abab5f9ad144d9208464a37ff86bf2c3.jpg
og der gikk tempen opp igjen [emoji120][emoji120] idag er forventet mens, men kan den komme når temp er blitt over coverline????? [emoji23]

20180122_060443.png

Jaja blir ikke mindre spennende, kan vel frem deles være festedipp 9DPO.
Eller evt. plutselig kort lutealfase den pleier å være på 15 dager, IKM på søndag el mandag

Nå nærmer det seg testedag! Skal (prøve å) vente til fredag som er ikm-dag! (hvis lutealfasen er like lang som sist). Forrige pp begynte tempen å synke fra 10dpo

6868a675e0b7586b1a04f45aa62eab4b.jpg

Last edited:
Back
Topp