Går det an å hente frem hele forrige periodes chart?
Finner det kun på overlay og da får jeg jo ikke se alt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og der gikk tempen opp igjen [emoji120][emoji120] idag er forventet mens, men kan den komme når temp er blitt over coverline????? [emoji23]![]()
Trykk først på "Charts" nederst på skjermen, så får du muligheten til å bla deg tilbake med pilene øverstGår det an å hente frem hele forrige periodes chart?
Jeg har en tendens til å våkne på natta og noen ganger en time før jeg skal Tempe og da registrere jeg gradene men legger på eller trekker fra som man skal gjøre.. Også huker jeg av på sleep deprivedHva er grunnen til alle de hule ringene? Temper du til forskjellige tider? Det kan jo ha noe å si mener jeg![]()
Ca 3 dager til TR skal komme, men det kjennes ikke slik ut. Har ikke ømme pupper som jeg alltid pleier å ha.
Fremdeles kun hormonell og småhissig..
kanskje TR holder seg unna slik at jeg får startet syklusen rett før GU [emoji2][emoji851][emoji1317]
![]()
![]()
Gjorde detFremdels blenda
![]()
Jeg er ikke gravidDerfor
![]()
Føler så med deg[emoji173]️

Tempen ser absolutt lovende ut![]()
Fortsatt høy temp idag, og svak svak strek på billigstripsene mine [emoji85] men har spottet lyyysebrunt igår og idag, sjekket isted og da var det på vei til å bli hvitt igjen. Igår var det lysebrunt rennende, idag mer hvitt og creamy. Tror dere det var festedipp 10-11 dpo, og det var det jeg merket igår og litt idag?
Og det er mulig å ha festeblødning helt fram til 11 dpo Tempen ser absolutt lovende utOg det er mulig å ha festeblødning helt fram til 11 dpo
Mange opplever og en liten spor blødning rundt den tiden man kan forvente mens når de er gravide. Krysser fingrene for deg. Lykke til
![]()