Amandaa11
Forumet er livet
Håper [emoji173]Kan fortsatt bli[emoji7][emoji7]
Aner ikke [emoji23] tror ikke det,står at jeg ikke har trifasisk på ffSpennende, denne er vel trifasisk også den eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper [emoji173]Kan fortsatt bli[emoji7][emoji7]
Aner ikke [emoji23] tror ikke det,står at jeg ikke har trifasisk på ffSpennende, denne er vel trifasisk også den eller?
Må vel kanskje få flere temperaturer som er lik eller over den i dag kanskje.Håper [emoji173]
Aner ikke [emoji23] tror ikke det,står at jeg ikke har trifasisk på ff
Krysser fingrene [emoji173]Må vel kanskje få flere temperaturer som er lik eller over den i dag kanskje.
Spent på fortsettelsen. Håper strekene blir sterkere [emoji173][emoji173][emoji173]
Jeg ville tenkt at håpet ikke er ute, siden tempen går opp igjen og tr ikke har kommet(antar jeg)! Blir spennende å se temp i morgen!!![]()
Hva i all verden. Trodde alt håp var ute i går, jeg. Hva tenker dere?
Jeg ville tenkt at håpet ikke er ute, siden tempen går opp igjen og tr ikke har kommet(antar jeg)! Blir spennende å se temp i morgen!!![]()
Ja! Deilig med oppløftende (bokstavelig talt) temp!Takk[emoji173]️ Spotter litt da, så tar med meg er veeeeldig forsikitg håp til i morgen da
Ikke noe tante her neiforventet ikm er mandag [emoji85] hvorfor har de rød linjene blitt stiplet? :s
Vis vedlegget 241177
Pleier deres kurver å følge ett spesielt mønster? 3 PP jeg temper og jeg har 3 helt ulike kurver.
Takk[emoji173]️ Spotter litt da, så tar med meg er veeeeldig forsikitg håp til i morgen da
Ikke for å være party pooper, men jeg hadde en sånn forrige pp. Da kom tanta den dagen..
Huff, så trist! Håper det går for deg denne pp da[emoji4] Jeg fikk bittelitt forhåpninger, men tar tempen med ett kilo salt pga at jeg spotter.
Ganske bra stigning7 dpo, dagene snegler seg av sted, men tempen steg hvertfall litt i dag
![]()