Vi som temper

Skikkelig temphopp her idag! Så om jeg ikke har hatt EL nå så skjønner jeg ingenting[emoji849][emoji849][emoji16][emoji16]

ceabaddceedaf3004e1ca395577bff40.png

Da satser vi på at krysset kommer snart [emoji7][emoji7]

7 DPO... glad for hver eneste dag tempen holder seg her oppe :D

Vedlegg

• 34244886-7A99-4972-BD9D-2380B9BD2A57.jpeg
    34244886-7A99-4972-BD9D-2380B9BD2A57.jpeg
    161,4 KB · Visninger: 106
Hold your head up high. Det er enda tidlig :)

Ja, det er tidlig men den er ganske så lik første syklusen min :P
Men, skal,prøve å ha et lute håp oppe

Noen andre som har basaltermometer fra komplettapotek? Det er så ustabilt! Slår seg av hele tiden, har gjort det fra starten av. Batteriet burde vel ikke være tomt allerede?(kjøpte i desember).

Jeg vet ikke. Fortsatte tenking sist jeg også. Men bestemte meg tidlig for å slutte med det, var redd det skulle svinge og gjøre meg stressa og engste meg unødig.

Ja, jeg er litt redd hver morgen i tilfelle den går ned litt. Det er dumt å stresse seg opp pga temp, men jeg tror jeg ville være mer redd akkurat nå hvis jeg ikke tempet eller tok g-test :wacky:

ef396cb73a3fdf5a9f03267b6e289820.jpg
er bare 4 dpo men er skikkelig spent altså [emoji120][emoji120]har spottet rosa i 4-5 dager og aner ikke hvorfor... Noen fler som har hatt det sånn?? :) og ser tempen bra ut såpass tidlig?, jeg har null peiling [emoji85]

Ja, jeg er litt redd hver morgen i tilfelle den går ned litt. Det er dumt å stresse seg opp pga temp, men jeg tror jeg ville være mer redd akkurat nå hvis jeg ikke tempet eller tok g-test :wacky:

Våre barn skulle bare ha visst hvor mye vi har stresset og bekymret oss for dem, før vi i det hele tatt visste hvem de var:D da tipper jeg de ikke hadde klaget på at de måtte tømme oppvaskmaskinen iblant:evil6

Våre barn skulle bare ha visst hvor mye vi har stresset og bekymret oss for dem, før vi i det hele tatt visste hvem de var:D da tipper jeg de ikke hadde klaget på at de måtte tømme oppvaskmaskinen iblant:evil6

Ja, først er man urolig for at det skal ta tid å bli gravid og om det passer. Så er man redd hele svangerskapet, og så kommer tårene etter fødsel og sånn fortsetter det i 40-50 år:joyful:

Ja, først er man urolig for at det skal ta tid å bli gravid og om det passer. Så er man redd hele svangerskapet, og så kommer tårene etter fødsel og sånn fortsetter det i 40-50 år:joyful:

Jaa, man slutter vel aldri å bekymre seg for dem:Heartpink

Back
Topp