Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin kurve!Til tross for negative g tester, så holder hvertfall temp seg fin. 8DPO i dag
Måtte den holde seg slik Endelig!Nå ble jeg så utrolig letta! Håper den holder seg høy. Riktig utifra testene også![]()
Krysser fingrene for deg 
Nå ble jeg så utrolig letta! Håper den holder seg høy. Riktig utifra testene også![]()
Hahaha, det skjedde ofte da jeg tempet forrige gang vi skulle ha babyEr jeg den eneste i verden som hver dag har vekkerklokke på, med all verdens gode intensjoner om å tempe til samme tid hver dag, for så å våkne en time senere, hellig overbevist om at jeg har tempet... for så å oppdage at det var en drøm. Igjen. [emoji85][emoji85][emoji85]
Nå ble jeg så utrolig letta! Håper den holder seg høy. Riktig utifra testene også![]()
Herlig!! Det var jaggu på tide[emoji849][emoji849] krysser alt for at spiren sitter nå[emoji173]️
Herlig med kryss og dpo-land!![]()
Jippi, fått mitt første kryss etter at jeg begynte med temping denne pp[emoji2] Stemmer med mine tester og observasjoner iallefall.
Ehem, for dere som er godt i gamet her, sjekker dere «fluid» også? (Klarer ikke finne et delikat norsk ord for dette....)
Herlig med kryss og dpo-land!![]()
Veldig[emoji2] Lite tempdropp i dag, men holder seg godt over linjen, så da er det vel normalt?
Dagens!
Ja, jeg er fornøyd med den altsåWow, for en fin kurve[emoji7]