![]()
Da er man komme dit at TR har pakket sammen og man er på dag 2 med Letrozol. Første gang man får testet det utså blir spennende å se om den gir meg EL
Monitoren sa lav i dag.![]()
Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Da er man komme dit at TR har pakket sammen og man er på dag 2 med Letrozol. Første gang man får testet det utså blir spennende å se om den gir meg EL
Monitoren sa lav i dag.![]()
Vis vedlegget 240434
Opp i dag og ingen symptomer og skygge på G test.
Ehem, for dere som er godt i gamet her, sjekker dere «fluid» også? (Klarer ikke finne et delikat norsk ord for dette....)
Krysser fingrene og heier på deg!Vis vedlegget 240477 Den ensomme prikks dag. Ny PP nye muligheter. Denne måneden SKAL det skje!![]()
Jeg synes det er nyttig. Har begynt å gjenkjenne perioder i syklusen min pga dette.![]()
Vet du hvordan den ofte er før mens, og ved tidlig graviditet?
Er litt usikker der. Tror det er forskjellig fra person til person. Så om du loggfører din syklus så vil du etterhvert se om det er et mønster.
Jeg har fått med meg at mange har ganske mye creamy før mens, det stemmer med meg og. Har lest at noen har det tidlig i graviditeten også og tar det som et graviditetstegn. Har selv aldri vært gravid, så har ingen personlige erfaringer der. Men vet det er mange andre kunnskapsrike damer her som sikkert har mer utfyllende svar enn meg.![]()

Det skal altså være så vanskelig å finne et eksakt symptom som ikke er likt med pms![]()
den kroppen altså!Virkelig! Har mange ganger Googlet et «nytt symptom» jeg har oppdaget hos meg. Men neida, «kan enten være pms eller graviditet.. Who knows?»den kroppen altså!

Vis vedlegget 240498
Målt 1 time før tiden og håpet mitt datt rett ned
Må over 36.90 ut fra tidligere gravid kurver.

Her er alt håp ute da spottinga begynte i går og tempen er på tur ned.. Akkurat etter boka det her.. Pp 15 da
Vis vedlegget 240499