Vi som temper

86d76e21fc5ab5ac15fedb8f95c669a1.png

Da er man komme dit at TR har pakket sammen og man er på dag 2 med Letrozol. Første gang man får testet det ut :) så blir spennende å se om den gir meg EL :)

Monitoren sa lav i dag. :)

Lykke til! :)

Ehem, for dere som er godt i gamet her, sjekker dere «fluid» også? (Klarer ikke finne et delikat norsk ord for dette....)

Jeg synes det er nyttig. Har begynt å gjenkjenne perioder i syklusen min pga dette. :)

Vet du hvordan den ofte er før mens, og ved tidlig graviditet?

Vet du hvordan den ofte er før mens, og ved tidlig graviditet?

Er litt usikker der. Tror det er forskjellig fra person til person. Så om du loggfører din syklus så vil du etterhvert se om det er et mønster.
Jeg har fått med meg at mange har ganske mye creamy før mens, det stemmer med meg og. Har lest at noen har det tidlig i graviditeten også og tar det som et graviditetstegn. Har selv aldri vært gravid, så har ingen personlige erfaringer der. Men vet det er mange andre kunnskapsrike damer her som sikkert har mer utfyllende svar enn meg. :)

Er litt usikker der. Tror det er forskjellig fra person til person. Så om du loggfører din syklus så vil du etterhvert se om det er et mønster.
Jeg har fått med meg at mange har ganske mye creamy før mens, det stemmer med meg og. Har lest at noen har det tidlig i graviditeten også og tar det som et graviditetstegn. Har selv aldri vært gravid, så har ingen personlige erfaringer der. Men vet det er mange andre kunnskapsrike damer her som sikkert har mer utfyllende svar enn meg. :)

Det skal altså være så vanskelig å finne et eksakt symptom som ikke er likt med pms:wtf:

Det skal altså være så vanskelig å finne et eksakt symptom som ikke er likt med pms:wtf:

Virkelig! Har mange ganger Googlet et «nytt symptom» jeg har oppdaget hos meg. Men neida, «kan enten være pms eller graviditet.. Who knows?» :schocked028 den kroppen altså!

Virkelig! Har mange ganger Googlet et «nytt symptom» jeg har oppdaget hos meg. Men neida, «kan enten være pms eller graviditet.. Who knows?» :schocked028 den kroppen altså!

Ikke rart man blir litt loco:computer012:confused005

Dagens temp var ikke særlig bra [emoji21] Tok en test i dagtidlig, og avskrev den som negativ.

Men, etter jobb demonterte jeg den og stirra på den ei evighet, og mener jeg kan se en strek?! (Det har jo gått alt for lenge siden den ble tatt da, men likevel.. [emoji6]) Den til venstre er fra i dag, den til høyre er fra i gårkveld (uten strek).

Veldig spent på tempen i morgen. Har ikke flere tester i hus, så jeg må nok ut og kjøpe..

cc1f655003892fcb77262a24c12fc4e2.png

c98f42ecdbd498ec0237577c0e42657b.jpg

d83f32b2a3de1a41cb16bf21a408c9ec.jpg

eac06661e9bb34734bd828600c4d0765.jpg
er bare 5 dpo idag men tempen sank veldig idag er det negativt eller er det for tidlig å si noe på det??[emoji120] våknet 2 timer jeg skulle Tempe idag og måtte Tempe en time for tidlig så har justert tempen utifra Pernille info :) så er ikke sikkert dette er helt riktig men tror det er sånn nogenlunde hvertfall :) første syklus jeg temper :)

Til tross for negative g tester, så holder hvertfall temp seg fin. 8DPO i dag

Vedlegg

• AFAC3E15-1C06-40E0-B506-2860BCFB683C.jpeg
    AFAC3E15-1C06-40E0-B506-2860BCFB683C.jpeg
    164,9 KB · Visninger: 98
Idag kom krysset! Jeg og FF er ikke helt enige! Positiv monitor lørdag og søndag, negative tester mandag og FF setter kryss på tirsdag! Må ha vært søndag kveld eller mandag mener jeg! Gyn så igår at EL hadde vært, men var vanskelig å si når! Jeg tok scratching igår, så et evt befruktet egg er vel mest sannsynlig skrapa ut! Men fortsetter tempingen for å ha oversikt over når oppstart på forsøket blir[emoji5]

52f195854fc4f2ec38753e656bdfc509.png

Er jeg den eneste i verden som hver dag har vekkerklokke på, med all verdens gode intensjoner om å tempe til samme tid hver dag, for så å våkne en time senere, hellig overbevist om at jeg har tempet... for så å oppdage at det var en drøm. Igjen. [emoji85][emoji85][emoji85]

Back
Topp