Skikkelig temphopp her idag! Så om jeg ikke har hatt EL nå så skjønner jeg ingenting[emoji849][emoji849][emoji16][emoji16]
![]()
Da satser vi på at krysset kommer snart [emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig temphopp her idag! Så om jeg ikke har hatt EL nå så skjønner jeg ingenting[emoji849][emoji849][emoji16][emoji16]
![]()
Der datt den ned igjen. Æsj.
![]()
Hold your head up high. Det er enda tidlig![]()
7 DPO... glad for hver eneste dag tempen holder seg her oppe![]()
Åååå spennende!!!Vis vedlegget 240434
Opp i dag og ingen symptomer og skygge på G test.
Er 4dpo idag jeg også [emoji120][emoji120][emoji7]Der datt den ned igjen. Æsj.
![]()
Jeg vet ikke. Fortsatte tenking sist jeg også. Men bestemte meg tidlig for å slutte med det, var redd det skulle svinge og gjøre meg stressa og engste meg unødig.

Der datt den ned igjen. Æsj.
![]()
7 DPO... glad for hver eneste dag tempen holder seg her oppe![]()
Ja, jeg er litt redd hver morgen i tilfelle den går ned litt. Det er dumt å stresse seg opp pga temp, men jeg tror jeg ville være mer redd akkurat nå hvis jeg ikke tempet eller tok g-test![]()

Er 4dpo idag jeg også [emoji120][emoji120][emoji7]
Det er fortsatt håp! Den er et stykke over coverline, så jeg har troa!![]()
Våre barn skulle bare ha visst hvor mye vi har stresset og bekymret oss for dem, før vi i det hele tatt visste hvem de varda tipper jeg de ikke hadde klaget på at de måtte tømme oppvaskmaskinen iblant
![]()

Ja, først er man urolig for at det skal ta tid å bli gravid og om det passer. Så er man redd hele svangerskapet, og så kommer tårene etter fødsel og sånn fortsetter det i 40-50 år![]()

JaYey, så spennende!![]()