Okei takk for tipsIkke er det lett å se forskjell på sædrester og EL-slim heller [emoji14] Jeg fikk ikke det jeg heller, men etter to sykluser med grapefruktjuice daglig før EL fikk jeg MASSE, så kan anbefale det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei takk for tipsIkke er det lett å se forskjell på sædrester og EL-slim heller [emoji14] Jeg fikk ikke det jeg heller, men etter to sykluser med grapefruktjuice daglig før EL fikk jeg MASSE, så kan anbefale det![]()
Registerer FF kun Eggløsning om man registerer el slim eller vannet utflod???
Men idag fikk jeg ikke tempet før 45 min etter jeg pleier for klokka ringte ikke.. Har det noe å si??![]()
Ok takk [emoji5]️Jeg vil ikke tro det har så mye å si.
Jeg har tempet både 1 time før og etter og det har ikke påvirket kurven så mye for min del.![]()
Jeg har mye kremete utflod.. Hvordan er det?Nei, den bruker den informasjon den har tilgjengelig, og legger nok mest vekt på tempen. Men fordel å ha el-slim (vannete eller eggehvite) fordi dette hjelper sæden istedenfor å hemme den, slik visstnok sticky slim gjør.
Hvis ikke grapefruktjuice hjelper, kan kanskje glidemiddel conceive plus hjelpe som erstatning. Aldri prøvd det selv, så søk evt på det.
Jeg tempet senere enn normalt (1 time) 31., men etter mer enn 4 timer søvn. 2. har jeg krysset av for sleep deprived for sov nesten ikke sammenhengende den natten. Ville tro senere tidspunkt normalt gir høyere temp, selv om jeg tidligere ikke har sett noen stor forskjell ifht tidspunkt jeg temper, så lenge jeg har sovet nok.Ser ut som om du har tempet til annet tidspunkt enn normalt den 31. og 2.?

Jeg tempet senere enn normalt (1 time) 31., men etter mer enn 4 timer søvn. 2. har jeg krysset av for sleep deprived for sov nesten ikke sammenhengende den natten. Ville tro senere tidspunkt normalt gir høyere temp, selv om jeg tidligere ikke har sett noen stor forskjell ifht tidspunkt jeg temper, så lenge jeg har sovet nok.![]()

Jeg har mye kremete utflod.. Hvordan er det?![]()