Vi som temper

E07C0827-5F6C-4388-9BEF-EE346CE59E9A.jpeg

Forstår ikkje ein dritt. Jobber 12 natt. Lørdag sov godt og urolig i dag. Men positiv el test kl 06:30 i dag. tempen er jo heilt på tryne, har ikkje vert før på 12 natt skift. Har jo vert mulig og brukt den tempen før vedr 12 natt skift. Noen som kan hjelpe ?

Hva tenker dere om grafen nå? Vært tre dager med ganske lik temp.... blir gal, 8 dpo idag og blendahvit test

Vedlegg

• 7FCB9EFE-DC99-425B-8E2D-99114B02B349.png
    7FCB9EFE-DC99-425B-8E2D-99114B02B349.png
    530,2 KB · Visninger: 109
Vis vedlegget 239824
Forstår ikkje ein dritt. Jobber 12 natt. Lørdag sov godt og urolig i dag. Men positiv el test kl 06:30 i dag. tempen er jo heilt på tryne, har ikkje vert før på 12 natt skift. Har jo vert mulig og brukt den tempen før vedr 12 natt skift. Noen som kan hjelpe ?

Ville nok stolt mest på el-test i ditt tilfelle når det gjelder riktig tidspunkt for el! Har skjønt at skift-jobbing kan tukle til tempingen ganske mye..
hva er erfaringen din fra tidligere? [emoji4]
Godt nytt år forresten damer! [emoji322]

Ville nok stolt mest på el-test i ditt tilfelle når det gjelder riktig tidspunkt for el! Har skjønt at skift-jobbing kan tukle til tempingen ganske mye..
hva er erfaringen din fra tidligere? [emoji4]
Godt nytt år forresten damer! [emoji322]

Etter nattskift har det vert bra Temp da jeg har tempet etter søvn. Men no er det heilt vilt. Kan forkjølelse ha innvirkning, hadde feber for nokre dager siden.

Godt nytt år

Etter nattskift har det vert bra Temp da jeg har tempet etter søvn. Men no er det heilt vilt. Kan forkjølelse ha innvirkning, hadde feber for nokre dager siden.

Godt nytt år

Forkjølelse og feber kan absolutt ha innvirkning, håper du er i form igjen nå! Vet alt om frustrasjon med mann som av ulike årsaker ikke kan prestere.. håper ikke muligheten deres denne PP har gått i vasken av den grunn!

Forkjølelse og feber kan absolutt ha innvirkning, håper du er i form igjen nå! Vet alt om frustrasjon med mann som av ulike årsaker ikke kan prestere.. håper ikke muligheten deres denne PP har gått i vasken av den grunn!

Fekk litt sterkere test i 18 tiden i dag så kan hende det er håp dersom gubben orker i kveld. Håper han er feber fri i dag.

Hva tenker dere om grafen nå? Vært tre dager med ganske lik temp.... blir gal, 8 dpo idag og blendahvit test

Vanskelig å si noe om grafen. Kanskje litt lav for en evt gravidkurve, men 8 dpo er fortsatt tidlig. Har linket til artikkel tidligere om negativ g-test når man er gravid, og snittet ligger på 9 dager - dvs at det egentlig er tull å teste før CD 10-11, og selv da kan man ha falsk negativ.

Fekk litt sterkere test i 18 tiden i dag så kan hende det er håp dersom gubben orker i kveld. Håper han er feber fri i dag.

Bør være mulig i morgen også - el skal vel være mellom 24-48 timer fra første positive el-test, og egget lever jo opp til et døgn det også. Ikke gi opp :)

Vanskelig å si noe om grafen. Kanskje litt lav for en evt gravidkurve, men 8 dpo er fortsatt tidlig. Har linket til artikkel tidligere om negativ g-test når man er gravid, og snittet ligger på 9 dager - dvs at det egentlig er tull å teste før CD 10-11, og selv da kan man ha falsk negativ.
Å nei nå fikk jeg dårlig følelse... a

Gleder meg bare til denne PP er over nå så vi kan komme i gang med neste PP hvor vi faktisk har tid sammen. Alene. EL ble flyttet til senere i syklusen, så nå «vet» jeg at det i allefall ikke klaffet med den lille aksjeinnleggingssjansen vi hadde. Samtidig har det vært kluss med tempingen i jula pga rot med søvn, litt alkohol og annen temperatur på soverommet enn hva jeg er vandt til (temper oralt). Så har et irriterende(!!) lite håp som sitter i at kanskje, bare kanskje, har FF blitt forvirret og satte EL på feil dag... Men sannsynligheten er jo så forsvinnende liten for at den ene gangen i jula klaffet. Hadde faktisk vært bedre å visst helt sikkert at det ikke klaffet så kunne jeg bare slappet heeeelt av og bare ventet på TR....

Vedlegg

• 6753BBE5-C232-4062-9830-01BA0C3A92E1.jpeg
    6753BBE5-C232-4062-9830-01BA0C3A92E1.jpeg
    786,3 KB · Visninger: 114
Åh, det er så kjedelig når tempen begynner å synke sånn. Men er vel håp så lenge du er over coverline?
Jeg er på CD2. Føles som evighet til el og dpo-land. :)
Håper fortsatt litt ja :) Blir spennende å se morgendagens temp.

Håper fortsatt litt ja :) Blir spennende å se morgendagens temp.
Ja, får håpe den holder seg eller stiger! Jeg har akkurat begynt på ny pp - håper det klaffer denne runden ::

Ja, får håpe den holder seg eller stiger! Jeg har akkurat begynt på ny pp - håper det klaffer denne runden ::
Ååh, kjedelig å være helt i starten av pp’en :yuck: Masse lykke til! :D

Da var det tilbake til hverdagen og temping til vanlig tid.
Men har ikke store forventninger...litt murringer men Berg og dalbane rett over coverline....:rolleyes:
Her blir det ingen testing før nærmere IKM, temperaturen får gi svaret.

Noen andre som nærmer seg IKM og har en litt mer spennende kurve enn meg?:)

Vedlegg

• Screenshot_20180102-062819.png
    Screenshot_20180102-062819.png
    353,6 KB · Visninger: 99
Her venter vi på el.
6687240301cd65622f3163defb2bb32b.png

Erfaringsmessig noen dager igjen, har pleid å ha el mellom CD 16-18. Venter med testing til det er ordentlig el-slim.

Back
Topp