Vi som temper

Registerer FF kun Eggløsning om man registerer el slim eller vannet utflod???

Nei, den bruker den informasjon den har tilgjengelig, og legger nok mest vekt på tempen. Men fordel å ha el-slim (vannete eller eggehvite) fordi dette hjelper sæden istedenfor å hemme den, slik visstnok sticky slim gjør.

Hvis ikke grapefruktjuice hjelper, kan kanskje glidemiddel conceive plus hjelpe som erstatning. Aldri prøvd det selv, så søk evt på det.

Men idag fikk jeg ikke tempet før 45 min etter jeg pleier for klokka ringte ikke.. Har det noe å si?? ;)

Det så plutselig ikke lovende ut lenger. Æsj.
9cb6dcccc985cef6d851df4ae3d8006a.jpg

Det virker som at store svingninger i temp er normalen for meg:rolleyes:
Jeg venter med å starte å teste. Det skjer alt for mye akkurat nå frem til IKM at jeg ikke ønsker å vite ennå.
Jeg vil ta både det positive eller negative når ting roer seg.:oops:

Vedlegg

• Screenshot_20180104-075319.png
    Screenshot_20180104-075319.png
    351,5 KB · Visninger: 98
Nei, den bruker den informasjon den har tilgjengelig, og legger nok mest vekt på tempen. Men fordel å ha el-slim (vannete eller eggehvite) fordi dette hjelper sæden istedenfor å hemme den, slik visstnok sticky slim gjør.

Hvis ikke grapefruktjuice hjelper, kan kanskje glidemiddel conceive plus hjelpe som erstatning. Aldri prøvd det selv, så søk evt på det.
Jeg har mye kremete utflod.. Hvordan er det? :)

Ser ut som om du har tempet til annet tidspunkt enn normalt den 31. og 2.?
Jeg tempet senere enn normalt (1 time) 31., men etter mer enn 4 timer søvn. 2. har jeg krysset av for sleep deprived for sov nesten ikke sammenhengende den natten. Ville tro senere tidspunkt normalt gir høyere temp, selv om jeg tidligere ikke har sett noen stor forskjell ifht tidspunkt jeg temper, så lenge jeg har sovet nok. :happy:

Jeg tempet senere enn normalt (1 time) 31., men etter mer enn 4 timer søvn. 2. har jeg krysset av for sleep deprived for sov nesten ikke sammenhengende den natten. Ville tro senere tidspunkt normalt gir høyere temp, selv om jeg tidligere ikke har sett noen stor forskjell ifht tidspunkt jeg temper, så lenge jeg har sovet nok. :happy:

Blir spennende å se hvordan kurven fortsetter da:happy:

0852c02480520f00d213b53221f2346d.png

Monitor viser lav men temp er lik sist pp.
Jaja, får bare vente å se om det skjer noe.
Milde måne. Er bare på CD11 og blir så skuffa når monitoren viser lav [emoji85][emoji85][emoji85]
Har faktisk en 32 dagers syklus, så kan ikke forvente tidlig EL heller [emoji848][emoji848]
Men, denne runden kjenner jeg ikke at letrozol fungerer heller [emoji53][emoji53]

8cfacaf14769eee35c06b8af393508ed.png

Snooork! Så kjedelig :meh::dead:

Men for en lav temp idag! Spesielt på denne tiden av syklusen. Lurer på om den kanskje er litt feil, men det har jo ikke så mye å si nå uansett :)

DF6F8938-8A0D-49BE-A29B-DD983CD5F04D.jpeg

Ff flyttet el 2 dager tilbake, og det kan iofs stemme det.... Jeg hadde vondt i eggstokkene da og, men el-test var mer positiv dagen etter det ff nå mener er el.....
Kan det stemme?

Tempen fortsetter å gå ned, målte 30 min for tidlig i dag og det skal ikke ha påvirket så mye.
Tror ikke dette går veien, men venter til ikm på tirsdag før håper er helt ute.:)

Vedlegg

• Screenshot_20180105-062327.png
    Screenshot_20180105-062327.png
    402 KB · Visninger: 101
Back
Topp