Kult [emoji4] Håper det fortsetter å holde seg høyt [emoji4] hadde vært artig [emoji7] vi hadde egentlig ikke planer om å starte prøvingen før neste pp, siden jeg går på cerazette. Men har vært sjuk i jula med masse diaré og slikt, pluss at jeg tror jeg glemte pillene et par dager oppi alt kaoset [emoji28] og regnet meg frem til at det måtte være rundt det tidspunktet som ff mener jeg hadde eggløsning. Jeg har hatt eggløsning hele tiden på spiralen som jeg tok ut i slutten av november og har hatt det også nå på pilla (ihvertfall eggløsningssmerter og masse el slim). Så nå har vi blitt enige om at jeg bare dropper pillene, så skjer det så er der bare hyggelig [emoji7] vi vil jo begge ha en til, og tenkte at vi skulle få det til før minsten blir 2,5 år (fyller 2 år i morgen [emoji7]) så vi tar det hele helt med ro faktiskhadde en kjemisk forrige periode, masse svake streker og blødning midt under lutealfasen, og bare 3 dager med mensen pga tynn slimhinne (bekreftet hos gynekologen.) Men jeg er en sånn som slipper 2 egg av gangen da (aner ikke hvorfor, men det er jo kjekt sikkert[emoji28]). Men uansett da, så ville det vært en hyggelig overraskelse [emoji7] og vi har god tid, så blir ikke skuffa, kan jo egentlig ikke forvente noe [emoji1]
Wow! Jeg visste ikke at det var mulig å slippe 2 egg av gangen hver gang!

Det er superflaks jo! Da er det sikkert noe på gang nå

Jeg heier på deg 
Gratulerer!
Har ikke opplevd det før, men fikk melk i puppene etter jeg hadde MA, så det er vel sikkert normalt.. Denne gangen SKAL det bli baby!