Vi som temper

Kult [emoji4] Håper det fortsetter å holde seg høyt [emoji4] hadde vært artig [emoji7] vi hadde egentlig ikke planer om å starte prøvingen før neste pp, siden jeg går på cerazette. Men har vært sjuk i jula med masse diaré og slikt, pluss at jeg tror jeg glemte pillene et par dager oppi alt kaoset [emoji28] og regnet meg frem til at det måtte være rundt det tidspunktet som ff mener jeg hadde eggløsning. Jeg har hatt eggløsning hele tiden på spiralen som jeg tok ut i slutten av november og har hatt det også nå på pilla (ihvertfall eggløsningssmerter og masse el slim). Så nå har vi blitt enige om at jeg bare dropper pillene, så skjer det så er der bare hyggelig [emoji7] vi vil jo begge ha en til, og tenkte at vi skulle få det til før minsten blir 2,5 år (fyller 2 år i morgen [emoji7]) så vi tar det hele helt med ro faktisk:) hadde en kjemisk forrige periode, masse svake streker og blødning midt under lutealfasen, og bare 3 dager med mensen pga tynn slimhinne (bekreftet hos gynekologen.) Men jeg er en sånn som slipper 2 egg av gangen da (aner ikke hvorfor, men det er jo kjekt sikkert[emoji28]). Men uansett da, så ville det vært en hyggelig overraskelse [emoji7] og vi har god tid, så blir ikke skuffa, kan jo egentlig ikke forvente noe [emoji1]

Wow! Jeg visste ikke at det var mulig å slippe 2 egg av gangen hver gang!:woot:
Det er superflaks jo! Da er det sikkert noe på gang nå:smug:

Ser denne bra eller dårlig ut? :p
d3c43e7c5ee502269ce5fc654d4b914b.jpg

Det er jo trip trap tresko og det er gode tegn.

Temp litt ned idag, til nøyaktig den samme som den var på torsdag når jeg hadde positiv EL-test! Forrige syklus fikk jeg krysset på dagen EL-testen var positiv, det var også en torsdag! Og i forrige syklus sank også tempen lørdag morgen, slik den gjorde idag! Så jeg følger forrige syklus veldig akkurat rundt EL, selvom den ikke sank like mye idag som sist! Jeg prøvde å legge inn høyere temp de neste dagene nå, og da får jeg kryss på torsdag denne gangen også! Så det blir spennende å se[emoji5]

EL CD16 forrige syklus, og ligger ann til CD15 denne runden! Har plutselig fått kortere sykluser jeg[emoji12]

ff196d0a83fb2f930403792b002369c9.png

e40bf4a065ed262ff2287b12b3f1c47a.png

3d1dd6cb2b319e792c73a659ff6ea993.jpg
ååh fy faaen! Endelig sier jeg bare :) eneste negative er at vi ikke hadde sex dagen før El men to dager før og det burde vel holde?? Håper dette stemmer for el testene har jo vært negative :s?? Kan jeg stole på denne grafen?

ååh fy faaen! Endelig sier jeg bare :) eneste negative er at vi ikke hadde sex dagen før El men to dager før og det burde vel holde?? Håper dette stemmer for el testene har jo vært negative :s?? Kan jeg stole på denne grafen?

De sier jo at to dager før skal være perfekt! :happy: Jeg heier på deg ;)

2 dager før el skal være optimalt, så dette er bra:D

Jeg fikk baby av to dager før EL sist [emoji1303]

Endelig! Der kom krysset mitt også :D Våknet ikke av klokka i dag, så derfor hul sirkel men har ikke så mye å si for meg så lenge søvnen er sammenhengende. 3 dpo og puppene er litt ømme i dag allerede, pluss at det kommer melk (!) fra den ene når jeg klemmer på den :hilarious: Har ikke opplevd det før, men fikk melk i puppene etter jeg hadde MA, så det er vel sikkert normalt.. Denne gangen SKAL det bli baby!:D
Screenshot_20180106-132937.jpg

Back
Topp