11 dpo idag og fikk svak strek på vanlig babyplanstrimmel innen fristen, men den forsvant igjen da fristen utløp. Håper sånn på at det er noe der!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 239445 Jeg følte meg gravid med ekstremt ømme pupper og litt kvalme i noen dager. Det avtok 23.12 og jeg startet derfor med Lutinus (progesteron) den kvelden for å prøve å beholde det som evt var der. Har følt meg mindre gravid etter det, og det jeg kjenner kan være Lutinusbivirkninger. Tempen er fin og høy idag, men er kanskje ikke så pålitelig når jeg tar progesteron?
11 dpo idag og fikk svak strek på vanlig babyplanstrimmel innen fristen, men den forsvant igjen da fristen utløp. Håper sånn på at det er noe der!
Jeg kan ingenting om lutinus eller progrestron,men temp ser jo fin ut
Når er IKM? Snart burde du vel kunne få positiv på test?!![]()
Festedip?[emoji7]![]()
Veldig tempodrop i dag tidlig. Er det negativt? Jeg skal ikke ha mens før på nyttårsaften. Sov dårlig,men det gjør jeg hver natt.![]()
![]()
Veldig tempodrop i dag tidlig. Er det negativt? Jeg skal ikke ha mens før på nyttårsaften. Sov dårlig,men det gjør jeg hver natt.![]()
Kan jo håpe[emoji7] Setter pris på positiv fortolkning!! [emoji23] Da stiger håper noen få hakk igjen.Festedip?[emoji7]
Får håpe det! Blir spennende med temping i morgen! Håper søvngudene lar både meg og småen sove til vanlig tid![emoji23]Jeg tenkte også på festdipp.![]()
![]()
Nå er jeg forvirra...jeg hadde positive LH- tester CD13 og 14, som da vil si EL CD15...nå kommer appen og påstår EL CD21?! Noe som ikke kan stemme?! Jeg har jo ikke lagt inn aksjer til da?! Jeg gikk ut i fra 13 og 14?? [emoji849][emoji34]hva tenker dere?
Jeg har lest at kroppen kan prøve på to EL i løpet av en periode.. så hvis ikke egget ditt slapp på CD 15 så kanskje den prøvde på CD21?![]()
Dette er ikke enkelt å forstå seg på ://
lykke til <3
Hvis det er tilfelle, så er jo løpet kjørt for denne gangfikk i såfall ikke lagt inn noen aksjer til CD21
Åh :/ men kan hende det har gått uansetthusk at sædcellene overlever i flere dager (håper)
Vis vedlegget 239497 Tempen holder seg over fortsatt, fikk to strek på tidligtest i dagtidlig. Kjempe svak skygge og en NEG i kveld. Er det mulig at eggløsningen kan ha vært seinere, eller ser det ut som om ff er helt sikker?
Gyn mente den var seinere, men hun har ikke sett El tester og temp. Blir så usikker når det kommer skyggestrek