Vi som temper

image.jpg
Jeg følte meg gravid med ekstremt ømme pupper og litt kvalme i noen dager. Det avtok 23.12 og jeg startet derfor med Lutinus (progesteron) den kvelden for å prøve å beholde det som evt var der. Har følt meg mindre gravid etter det, og det jeg kjenner kan være Lutinusbivirkninger. Tempen er fin og høy idag, men er kanskje ikke så pålitelig når jeg tar progesteron?

11 dpo idag og fikk svak strek på vanlig babyplanstrimmel innen fristen, men den forsvant igjen da fristen utløp. Håper sånn på at det er noe der!

Temper litt uregelmessig nå i romjula, men ser ut til at el var i går:D
Nå håper jeg dpo-dagene går fort!

Vedlegg

• Screenshot_20171226-085115.png
    Screenshot_20171226-085115.png
    324,3 KB · Visninger: 100
Vis vedlegget 239445 Jeg følte meg gravid med ekstremt ømme pupper og litt kvalme i noen dager. Det avtok 23.12 og jeg startet derfor med Lutinus (progesteron) den kvelden for å prøve å beholde det som evt var der. Har følt meg mindre gravid etter det, og det jeg kjenner kan være Lutinusbivirkninger. Tempen er fin og høy idag, men er kanskje ikke så pålitelig når jeg tar progesteron?

11 dpo idag og fikk svak strek på vanlig babyplanstrimmel innen fristen, men den forsvant igjen da fristen utløp. Håper sånn på at det er noe der!

Jeg kan ingenting om lutinus eller progrestron,men temp ser jo fin ut:)
Når er IKM? Snart burde du vel kunne få positiv på test?!:)

Jeg kan ingenting om lutinus eller progrestron,men temp ser jo fin ut:)
Når er IKM? Snart burde du vel kunne få positiv på test?!:)

IKM er 29. eller 30.

Jeg kunne skimte noe på vanlig Babyplanstrimmel og cb pluss igår før fristen gikk ut og A1-testen fikk svak strek igår, men den forsvant igjen etter at avlesningsfristen gikk ut. Idag er A1 dessverre negativ, cb pluss er faktisk litt sterkere og jeg fikk også en veldig svak strek på babyplanstrimmelen før testetiden utløp, men den streken forsvant igjen etter at tiden var ute. Jeg er med andre ord ganske forvirret. Svake streker som forsvinner igjen når tiden utløper har jeg aldri opplevd før. Vil tro at det er litt hcg i urinen siden jeg får svake streker, men skjønner ikke hvorfor de forsvinner igjen. 11 dpo er den dagen jeg oftest har testet svakt positiv tidligere når jeg har vært gravid, så det er jo lov til å håpe... :)

(Får legge til at jeg aldri har brukt så mange tester tidligere, men gjør det nå fordi jeg skal starte med hcg-sprøyter når jeg får positiv test fordi jeg pleier å miste tidlig. Skulle bare ønske at en av testene var tydelig nok til at jeg kunne tørre å starte med sprøytene...)

Da er jeg på CD6 plutselig og igang med temping igjen[emoji5] den var nok litt alkoholpåvirket igår, koste meg med noen pils og en liten akevitt på julaften[emoji5] men lenge igjen til EL ennå[emoji5]

5ac19d8060473b648c2630f3315963de.png

b5fdcfa31b5285b2af5b4bb85ac1e10d.jpg

Veldig tempodrop i dag tidlig. Er det negativt? Jeg skal ikke ha mens før på nyttårsaften. Sov dårlig,men det gjør jeg hver natt. ;)

b5fdcfa31b5285b2af5b4bb85ac1e10d.jpg

Veldig tempodrop i dag tidlig. Er det negativt? Jeg skal ikke ha mens før på nyttårsaften. Sov dårlig,men det gjør jeg hver natt. ;)
Festedip?[emoji7]

d24e5d5b5ed5106dfcd0b4136798a493.png

Nå er jeg forvirra...jeg hadde positive LH- tester CD13 og 14, som da vil si EL CD15...nå kommer appen og påstår EL CD21?! Noe som ikke kan stemme?! Jeg har jo ikke lagt inn aksjer til da?! Jeg gikk ut i fra 13 og 14?? [emoji849][emoji34]☹️ hva tenker dere?

Jeg har lest at kroppen kan prøve på to EL i løpet av en periode.. så hvis ikke egget ditt slapp på CD 15 så kanskje den prøvde på CD21?:)
Dette er ikke enkelt å forstå seg på ://
lykke til <3

Jeg har lest at kroppen kan prøve på to EL i løpet av en periode.. så hvis ikke egget ditt slapp på CD 15 så kanskje den prøvde på CD21?:)
Dette er ikke enkelt å forstå seg på ://
lykke til <3

Hvis det er tilfelle, så er jo løpet kjørt for denne gang ☹️ fikk i såfall ikke lagt inn noen aksjer til CD21

3A7DA4FC-EF66-4247-A937-72BB34D603AF.png
Tempen holder seg over fortsatt, fikk to strek på tidligtest i dagtidlig. Kjempe svak skygge og en NEG i kveld. Er det mulig at eggløsningen kan ha vært seinere, eller ser det ut som om ff er helt sikker?
Gyn mente den var seinere, men hun har ikke sett El tester og temp. Blir så usikker når det kommer skyggestrek

Vis vedlegget 239497 Tempen holder seg over fortsatt, fikk to strek på tidligtest i dagtidlig. Kjempe svak skygge og en NEG i kveld. Er det mulig at eggløsningen kan ha vært seinere, eller ser det ut som om ff er helt sikker?
Gyn mente den var seinere, men hun har ikke sett El tester og temp. Blir så usikker når det kommer skyggestrek

El kan godt være 1-2 dager seinere enn det ff tror... Bare fortsett å teste, så får du vel svaret snart! Håper du får to sterke streker i morgen tidlig!! [emoji1303]

Min chart i dag. Er så fornøyd med at el kom tidligere denne pp. Har vanlighvis lutealfase på 10 dager noe jeg tenker er alt for kort. Helt supert om den blir forlenget med 2/3 dager :) Håper virkelig det gjør susen.

Vedlegg

• Screenshot_20171226-223940.png
    Screenshot_20171226-223940.png
    348,9 KB · Visninger: 106
Back
Topp