Takk takkEl kan godt være 1-2 dager seinere enn det ff tror... Bare fortsett å teste, så får du vel svaret snart! Håper du får to sterke streker i morgen tidlig!! [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkEl kan godt være 1-2 dager seinere enn det ff tror... Bare fortsett å teste, så får du vel svaret snart! Håper du får to sterke streker i morgen tidlig!! [emoji1303]
Takk takk[emoji173]️ Kjipt om det er tullestreker på to tester. Vil jo følge etter deg med en gang. Men blir nye muligheter om det ikke klaffer denne gangen
Ifht tempig og tredelt turnus så må noen andre svare.Hei alle sammen! Vurderer å kjøpe tempmål og tempe neste pp (pp6, b1). Lurer på hvordan man gjør det når man jobber nattevakter? Har forstått det slik at man bør tempe til akkurat samme tidspunkt hver dag, men det blir jo vanskelig når jeg jobber tredelt turnus. Og er det slik at temping bare forteller at EL har vært, ikke at den er på vei?[emoji4]

Min chart i dag. Er så fornøyd med at el kom tidligere denne pp. Har vanlighvis lutealfase på 10 dager noe jeg tenker er alt for kort. Helt supert om den blir forlenget med 2/3 dagerHåper virkelig det gjør susen.
Bruk hvit bakgrunn når du tar bilde av testen. Det svarte gjør at vi ikkje klarer å sjå strek. Prøvde og redigere bilde, det eine fikk jeg strek på det andre ikkje.![]()
![]()
Nei, nå venter jeg bare på TR...denne syklusen gikk rett i dass gitt.
Ser ut som at kroppen har prøvd seg to ganger på EL. Da fikk vi ikke lagt inn aksjer til da det faktisk var EL i følge temp...og nå stupte tempen skikkelig [emoji20]