Vi som temper

El kan godt være 1-2 dager seinere enn det ff tror... Bare fortsett å teste, så får du vel svaret snart! Håper du får to sterke streker i morgen tidlig!! [emoji1303]
Takk takk❤️ Kjipt om det er tullestreker på to tester. Vil jo følge etter deg med en gang. Men blir nye muligheter om det ikke klaffer denne gangen

Hei alle sammen! Vurderer å kjøpe tempmål og tempe neste pp (pp6, b1). Lurer på hvordan man gjør det når man jobber nattevakter? Har forstått det slik at man bør tempe til akkurat samme tidspunkt hver dag, men det blir jo vanskelig når jeg jobber tredelt turnus. Og er det slik at temping bare forteller at EL har vært, ikke at den er på vei?[emoji4]

Kan Clear blue el.test med dobbel hormonindikator bomme?

Skulle hatt TR i går. Men nå går jo tempen opp. Negativ grav.test. I dag testet jeg ikke, trodde tempen viste 36.52 med morgensynet, så var den på 36.92. Oppdaget det litt sent.

Om jeg fjerner resultatet fra el.testing setter FF fast kryss på CD17 og da er jeg 12 DPO I dag ikke 16.
20171227_055939.png

Hei alle sammen! Vurderer å kjøpe tempmål og tempe neste pp (pp6, b1). Lurer på hvordan man gjør det når man jobber nattevakter? Har forstått det slik at man bør tempe til akkurat samme tidspunkt hver dag, men det blir jo vanskelig når jeg jobber tredelt turnus. Og er det slik at temping bare forteller at EL har vært, ikke at den er på vei?[emoji4]
Ifht tempig og tredelt turnus så må noen andre svare.

Men ja temping vil i første omgang kun gi deg signal om når el. er overstått for da stiger temperaturen pga. Progesteron-produksjon. På sikt vil du kunne se ett mønster og appen/programmet du charter med vil "spå" el. for neste PP om det da ikke blir klaff med en gang :happy119

Min chart i dag. Er så fornøyd med at el kom tidligere denne pp. Har vanlighvis lutealfase på 10 dager noe jeg tenker er alt for kort. Helt supert om den blir forlenget med 2/3 dager :) Håper virkelig det gjør susen.

Det ser bra ut det der! Noen dager igjen så kan du begynne å teste:D

d79422dcdca9a4b2cd1694f29fa6fdd8.png

Litt spennende at tempen nå har begynt å ligne veldig på kurven jeg hadde i mai da jeg ble gravid. Blir spennende å se hva den sier i morgen ;)

Den lignet jo en del sist syklus også, men da ble det syklus uten EL [emoji848]

Jeg får ikke til tempingen i det hele tatt nå som jeg har fri, men aksje-innleggelse blir det masse av så muligheten er der:p
Det er uansett positivt at tempen stiger fra 25., jeg er helt sikker på at el var da:)

Vedlegg

• Screenshot_20171227-080201.png
    Screenshot_20171227-080201.png
    320,4 KB · Visninger: 98
Andre dagen med svakt kryss på cb pluss og dagen før det kunne jeg skimte noe på den, men det er så svakt at jeg er usikker på om det er skygge eller ekte strek. Temperaturen min er i hvert fall lovende, men tar Lutinus (progesteron) og vet ikke om det kan påvirke temperaturen? (Brukt det siden kvelden lille julaften).

Dagens chart:

image.jpg

9fa906788dbab63f807b60f3feb9445d.png
6ff05d743befe0af6fde570c62fbc87d.jpg

Nei, nå venter jeg bare på TR...denne syklusen gikk rett i dass gitt.
Ser ut som at kroppen har prøvd seg to ganger på EL. Da fikk vi ikke lagt inn aksjer til da det faktisk var EL i følge temp...og nå stupte tempen skikkelig [emoji20]

Tror ikke noe sier at tante rød er på vei mer enn det tempdroppet der! Selv med full influensa (for andre gang i desember):(

Vedlegg

• B9244C5D-A46D-4488-8F37-7B82A6F48AF9.jpeg
    B9244C5D-A46D-4488-8F37-7B82A6F48AF9.jpeg
    521,6 KB · Visninger: 100
Ser ut som EL blir litt senere denne mnd enn det den har vært de siste månedene. Noe som vil si at denne PPen er nok bare å glemme. Fikk lagt inn aksjer på julaften, men etter det har jeg og sambo feiret hos hver våre familier, så ikke mulighet for mer aksjeinnlegging. Tempen har ikke steget noe nevneverdig, men tror EL er rett rundt hjørnet. Men soldatene er nok døde lenge før de får sjangsen til å gjøre noe. Da er der bare å begynne å tenke på januar da og håpe på bedre tider når hverdagen er tilbake og vi er sammen igjen.

Vedlegg

• 2E314A96-E195-49C1-BEC7-330D5F717242.jpeg
    2E314A96-E195-49C1-BEC7-330D5F717242.jpeg
    815 KB · Visninger: 93
9fa906788dbab63f807b60f3feb9445d.png
6ff05d743befe0af6fde570c62fbc87d.jpg

Nei, nå venter jeg bare på TR...denne syklusen gikk rett i dass gitt.
Ser ut som at kroppen har prøvd seg to ganger på EL. Da fikk vi ikke lagt inn aksjer til da det faktisk var EL i følge temp...og nå stupte tempen skikkelig [emoji20]
Bruk hvit bakgrunn når du tar bilde av testen. Det svarte gjør at vi ikkje klarer å sjå strek. Prøvde og redigere bilde, det eine fikk jeg strek på det andre ikkje.

Vart berre så nysgjerrig kva som er rett.

Back
Topp