Vi som temper

Bruk hvit bakgrunn når du tar bilde av testen. Det svarte gjør at vi ikkje klarer å sjå strek. Prøvde og redigere bilde, det eine fikk jeg strek på det andre ikkje.

Vart berre så nysgjerrig kva som er rett.

Kan ta en ny i kveld fordi sikkerhet skyld [emoji28] med hvit bakgrunn. Men syntes de så ganske hvite ut. Det er kanskje for sent å ta bilde av de nå når de er tørre?

6b4ff850eba46b93093e7a44cae49163.jpg

Den blå er fra i dag 9 DPO, ser ganske hvit ut [emoji20]

Ser strek på den blå og den over blåen.

Skjønner ikke hvordan du kan se strek [emoji50]
Men kan det ha noe å si at den blå er gått ut på dato?
Tenkte jeg skulle prøve en ny test i kveld etter kino, men den er også gått ut på dato (nye er på tur i posten) [emoji28]

Skjønner ikke hvordan du kan se strek [emoji50]
Men kan det ha noe å si at den blå er gått ut på dato?
Tenkte jeg skulle prøve en ny test i kveld etter kino, men den er også gått ut på dato (nye er på tur i posten) [emoji28]

Ut går på dato har ingen ting å si. Grunn til dato er lov som er satt. Dei varer lengre en den dato som er satt.
Er ikkje problem og sjå strekene.

Blir ikke klok av denne PP :( tror kroppen er helt på tuppa etter MA og medisinsk abort. Får ikke mensen, og tempen er helt på tur. Vil bare ha mensen for å starte ny PP    :arghh::arghh:
Dette er ikke gøy.. Tatt flere gravid tester så veit jeg ikke er det heller. Egget har vel ikke klart å slippe sikkert...
IMG_20171227_202434.png

Blir ikke klok av denne PP :( tror kroppen er helt på tuppa etter MA og medisinsk abort. Får ikke mensen, og tempen er helt på tur. Vil bare ha mensen for å starte ny PP    :arghh::arghh:
Dette er ikke gøy.. Tatt flere gravid tester så veit jeg ikke er det heller. Egget har vel ikke klart å slippe sikkert... Vis vedlegget 239556
Oi, det må være frustrerende ja! :( Håper noe skjer snart!

Andre dagen med svakt kryss på cb pluss og dagen før det kunne jeg skimte noe på den, men det er så svakt at jeg er usikker på om det er skygge eller ekte strek. Temperaturen min er i hvert fall lovende, men tar Lutinus (progesteron) og vet ikke om det kan påvirke temperaturen? (Brukt det siden kvelden lille julaften).

Dagens chart:

Vis vedlegget 239509

Progesteron i kroppen gir høyere temp i lutealfasen, så vil vel tro at lutinus kan påvirke tempen. Har selv gått en pp på crinone, og aldri før hatt så høy temp når tanta kom.. fikk riktignok et dropp dagen før.

Hei alle sammen! Vurderer å kjøpe tempmål og tempe neste pp (pp6, b1). Lurer på hvordan man gjør det når man jobber nattevakter? Har forstått det slik at man bør tempe til akkurat samme tidspunkt hver dag, men det blir jo vanskelig når jeg jobber tredelt turnus. Og er det slik at temping bare forteller at EL har vært, ikke at den er på vei?[emoji4]

Det er ikke optimalt, men les hva ff skriver om skiftarbeid og temping her:
http://secure.fertilityfriend.com/Faqs/BBT-and-shift-work.html

Progesteron i kroppen gir høyere temp i lutealfasen, så vil vel tro at lutinus kan påvirke tempen. Har selv gått en pp på crinone, og aldri før hatt så høy temp når tanta kom.. fikk riktignok et dropp dagen før.

Det ante meg. Jeg har "gravidtemp", men er veldig usikker på om jeg er gravid, så det er sikkert progesteronen som gir høy temp. (Legger til etter dagens test at jeg ikke tror jeg er gravid, men at det antakelig har vært en kjemisk graviditet.)

image.jpg

Last edited:
Back
Topp