Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert dumt spørsmål, men! Når TR kommer og jeg legger det inn i FF, begynner den automatisk på en ny syklus da? Og at man får et nytt sånn skjema der man legger inn tempen? Ser ikke noe sted at det står start ny syklus[emoji12][emoji12]
Ja, med en gang du legger inn "light" eller sterkere blødning, får du et nytt skjema. Håper at du ikke trenger det!![]()
Ser ut som en super festedipp igår da!I dag gikk tempen veldig opp, tror gårsdagen må ha blitt litt feil, eller hva tror dere?Legger ved bilde hvis jeg tar discareded på gårsdagens temp, og hvis jeg tar den med
![]()
Ville absolutt tatt den med 
Takk for svarSer ut som en super festedipp igår da!Ville absolutt tatt den med
![]()
Så spennende! Masse lykke tilTakk for svarJa, hadde jo lignende kjempefall i tempen ved EL også. Første mnd jeg temper, så har jo ikke noe å sammenligne med
Så kan jo være riktig. Følger med på hvilepulsen min, og den hadde kjempefall ved EL (samme som tempen) og den hadde et fall på ca 10 slag i går også (samme som tempen) så kan jo kanskje være riktig!
Får håpe tempen og hvilepulsen holder seg oppe, og at jeg får en positiv test om noen dagerTenker første test i morgen 9 DPO
![]()

Jepp... tanta kom i dag, så greit å få satt i gang![]()
Det trenger jeg[emoji57] ble ingen ventespire! Negative tester tirsdag, tempen ned igår og idag! Og spotter litt idag og kjenner TR er på tur! Så regner med den kommer ikveld eller i natt! Men om det gjør det, så bør jeg registrere start imorra kanskje? Veit monitoren min gjør det.. om jeg får mens på ettermiddag/kveld, så regner den første syklusdag dagen etter!
Så dumt at du ikke lyktes denne syklusen. Jeg vet ikke om startdato er så veldig viktig for ff, siden de baserer seg på både temping, sekret og EL-tester (hvis man gjør alt, da).
Det ble idag, TR kom som et brak nå istad! Så det ble den ensomme prikk’s dag!
![]()
Går overraskende bra! Var nok veldig mentalt forberedt, selvom jeg tok alle mulige «hjelpemidler»! Denne syklusen blir det ikke noe, og ingen fokus på prøving! Skal ta scratching denne syklusen før oppstart av nytt forsøk på neste mens, og da hadde et evt befruktet egg blitt skrapa ut uansett! Men jeg håper denne syklusen blir noen dager lenger enn 29 dager (nesten rekord kort syklus for meg), for hvis den blir like kort står forsøket i fare!! Da kommer den i uke 3 og da er det fullt på St.Olavs[emoji51]
Det trenger jeg[emoji57] ble ingen ventespire! Negative tester tirsdag, tempen ned igår og idag! Og spotter litt idag og kjenner TR er på tur! Så regner med den kommer ikveld eller i natt! Men om det gjør det, så bør jeg registrere start imorra kanskje? Veit monitoren min gjør det.. om jeg får mens på ettermiddag/kveld, så regner den første syklusdag dagen etter!
Håpa jeg også men[emoji57][emoji57] scratching er at de går inn i livmor og skraper litt i livmorveggen/slimhinna! Det gjør at det blir små sår, og livmor setter igang med å fikse dette og blodgjennomstrømningen i livmor blir større! Om det da kommer et befruktet egg inn, så kan det feste seg lettere[emoji5] det tas midt mellom EL og mens i syklusen før oppstart[emoji5]
Synes det er en vanskelig vurdering - jeg tar det litt på klokkeslett og mengde, er det veldig sent på kvelden, legger jeg inn dagen etter, mens hvis det er ordentlig mens før kl 18 f.eks., legger jeg inn den dagen.
Akkurat - hva man lærer av å være her! Høres vondt ut da... får du bedøvelse?
Er visst ikke vondt, men anbefales å ta litt smertestillende før[emoji5] uten bedøvelse ja! Jeg har ikke gjort det før! Men må prøve noe nytt, for å holde motivasjonen oppe! Skal ha ny runde med sprøyter og uttak nå siden fryseren er tom! Og er satt på samme hormoner og dose som første uttak, og det er ikke veldig motiverende med tanke på at jeg har hatt 5 innsett fra det første uttaket[emoji57]
Urk, hormoner og sprøyter er ikke bra. Jeg er blitt helt «meltdown» for ingenting den siste uka Stakkars de rundt meg hvis dette holder i 29-30 uker til [emoji12]...
Sprøytene gikk veldig fint sist heldigvis, så gruer meg ikke så veldig til det! Men er tanken på et helt identisk opplegg jeg er skeptisk til[emoji57][emoji57] håper du kommer deg fint gjennom svangerskapet[emoji173]️[emoji173]️
Skjønner skepsisen... Men egentlig så MÅ det klaffe nå da, for du har brukt opp all uflaxen i første runde. Gleder meg til du skal begynne å jukse i dpo-dagene igjen [emoji1303]