Vi som temper

Oy. Spennende da :):) Bår skal du teste?

IKM er nok 10 des, så venter litt til. Men mister jobben min 1 feb og fått jobbtilbud med oppstart 1 feb, så er helt i tvil om hvordan det blir....eller jeg tar jobben, men føler meg så dum siden jeg mest sannsynlig blir sykemeldt rundt uke 10 i bekkenløsning....så da rekker jeg aldri å begynne jobben.:oops:

Mye tanker:eek::D

Første spørsmål!

Hva bør jeg sette detector på? Bruker monitor/CB digitale i tillegg til tempingen!

803e9248200ce0decfd564332de1fce4.png

Hvis du lar den stå på advanced får du mest ut av ff. Da tar den hensyn til temperaturen, utflod, el-tester og monitorsvar når den beregner el-dag. Stiller du den på noe annet, favoriserer den det du stiller den til...

Noen som har innspill?
Våknet 0230 inatt (etter ca. 3 timer søvn) og måtte slippe ut hunden, gå på do og så sove igjen. Tempen før jeg stod opp var 36,68.
Våknet igjen av vekkerklokka til vanlig tempetid 0545 og tempen var da 36,58. Så ble ca. 3 timer sammenhengende søvn før denne tempen også. Hvilken er «riktig» å velge? o_O

Vis vedlegget 237566
Ingen? :shy:
Hmm, er jo ikke sikkert det spiller så stor rolle heller forsåvidt :)

Ingen? :shy:
Hmm, er jo ikke sikkert det spiller så stor rolle heller forsåvidt :)

Vanskelig å si. Vanligvis er den mest riktig den som er nærmest opp til ditt vanlige temp-tidspunkt hvis du har sovet 3 timer sammenhengende først. Noter den andre tempen i notater. Hvis det skjer flere ganger, kan du sammenligne og se om du ser et mønster i det. Det varierer fra person til person om tempen endrer seg mye hvis man temper til «feil» tid.

Vanskelig å si. Vanligvis er den mest riktig den som er nærmest opp til ditt vanlige temp-tidspunkt hvis du har sovet 3 timer sammenhengende først. Noter den andre tempen i notater. Hvis det skjer flere ganger, kan du sammenligne og se om du ser et mønster i det. Det varierer fra person til person om tempen endrer seg mye hvis man temper til «feil» tid.
Tusen takk for svar :)

Hvis du lar den stå på advanced får du mest ut av ff. Da tar den hensyn til temperaturen, utflod, el-tester og monitorsvar når den beregner el-dag. Stiller du den på noe annet, favoriserer den det du stiller den til...

Takk takk [emoji8][emoji8][emoji8]

Hvilken "specific" bruker dere for å markere murring eller magevondt? Har brukt "cramps", men er vel egentlig ikke det?

Eeeeeee, det det er jo finfin strek jo! Tidenes festedip du har hatt altså [emoji173]️[emoji7]

He he tydeligvis! Men ser men strekk så fort om det festet seg i går? Hm spennende. Jublet ikke helt før det blir tydliger. Godt jeg har en travel helg!! Kanskje jeg kan ta digital til søndagen :)

Hvilken "specific" bruker dere for å markere murring eller magevondt? Har brukt "cramps", men er vel egentlig ikke det?

Jeg bruker også den. Finner ikke noen bedre. Det går an å lage sin egen kategori da, hvis du ikke vil bruke cramps. Det viktigste er vel at du vet for deg selv hva du legger i det...

Jeg bruker også den. Finner ikke noen bedre. Det går an å lage sin egen kategori da, hvis du ikke vil bruke cramps. Det viktigste er vel at du vet for deg selv hva du legger i det...

Joda, tenkte det bare hadde innvirkning på graviditetstegn og ande ting i appen :happy:

FA86D57B-C185-47C8-A997-FF27BBE72A08.png
Virker som om det ikke har vært noe eggløsning, eller så blir tempen helt feil hos meg. Prøve å måle vaginalt kanskje:oops:

Back
Topp