EL-testen er jo positiv[emoji848][emoji848]
Blir så usikker, da det er ei sterkere tynn stripe på teststreken[emoji848] får ta ny i kveld og dagene fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EL-testen er jo positiv[emoji848][emoji848]
Oy. Spennende daBår skal du teste?
Kunne tenkt meg at den steig enda litt mer idag, men den ble nøyaktig lik gårsdagen.. Merkelige greier..
Vis vedlegget 237543
Megahopp i dag etter dip i går. Er dette en positiv utvikling tror dere?

Første spørsmål!
Hva bør jeg sette detector på? Bruker monitor/CB digitale i tillegg til tempingen!
![]()
Ingen?Noen som har innspill?
Våknet 0230 inatt (etter ca. 3 timer søvn) og måtte slippe ut hunden, gå på do og så sove igjen. Tempen før jeg stod opp var 36,68.
Våknet igjen av vekkerklokka til vanlig tempetid 0545 og tempen var da 36,58. Så ble ca. 3 timer sammenhengende søvn før denne tempen også. Hvilken er «riktig» å velge?
Vis vedlegget 237566

Omg måtte ta en test i morrres pga den tempen så sent [emoji43]Vis vedlegget 237562Vis vedlegget 237563Vis vedlegget 237564
Ingen?
Hmm, er jo ikke sikkert det spiller så stor rolle heller forsåvidt![]()
Megahopp i dag etter dip i går. Er dette en positiv utvikling tror dere?
Tusen takk for svarVanskelig å si. Vanligvis er den mest riktig den som er nærmest opp til ditt vanlige temp-tidspunkt hvis du har sovet 3 timer sammenhengende først. Noter den andre tempen i notater. Hvis det skjer flere ganger, kan du sammenligne og se om du ser et mønster i det. Det varierer fra person til person om tempen endrer seg mye hvis man temper til «feil» tid.
Hvis du lar den stå på advanced får du mest ut av ff. Da tar den hensyn til temperaturen, utflod, el-tester og monitorsvar når den beregner el-dag. Stiller du den på noe annet, favoriserer den det du stiller den til...
Eeeeeee, det det er jo finfin strek jo! Tidenes festedip du har hatt altså [emoji173]️[emoji7]
Hvilken "specific" bruker dere for å markere murring eller magevondt? Har brukt "cramps", men er vel egentlig ikke det?
Jeg bruker også den. Finner ikke noen bedre. Det går an å lage sin egen kategori da, hvis du ikke vil bruke cramps. Det viktigste er vel at du vet for deg selv hva du legger i det...

Joda, tenkte det bare hadde innvirkning på graviditetstegn og ande ting i appen![]()
Det har det sikkert. Men «cramps» bruker å poppe opp som et vanlig dpo tegn blant dem som er gravid...

Ja håper den fortsetter sånnDet er fortsatt høy temperatur! Det ser bra ut.![]()