Eee feil temp i går eller ?? Nå er den plutselig 36,85 [emoji43]å jeg tok tempen 2 ganger for sikkerhetsjukd. Vis vedlegget 237534
Kanskje den var feil i går og festedip dagen før da?? åh, nå ble det spennende igjen!! [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eee feil temp i går eller ?? Nå er den plutselig 36,85 [emoji43]å jeg tok tempen 2 ganger for sikkerhetsjukd. Vis vedlegget 237534
Hei på dere tempe-damer[emoji5]
Jeg bråbestemte meg sent igår kveld for at jeg skulle prøve ut temping[emoji23] er på CD9 idag og EL er ventet neste helg! Bestilte meg babyplan-termometer også igår kveld, men er vel lite tvilsomt at det kommer før helga nå! Bruker et vanlig i mellomtiden, og satser på at det går greit! Håper jeg etterhvert klarer å sovna igjen etter temping, tenker å tempe kl.05.50! Er da jeg står opp når jeg skal på jobb! Myyye mulig det kommer noen spørsmål etterhvert!
Her er min første lille prikk[emoji23]
![]()
Se der! Velkommen i gjengen! Vi trenger så mange vi kan få [emoji1303]. Den ensomme prikks dag 05.50 høres lurt ut. Når du får det andre termometeret så husker det siste tempen du målte, så da trenger du egentlig ikke våkne skikkelig en gang! [emoji41] Lykke til!!
Dette lurer jeg også på!Første spørsmål!
Hva bør jeg sette detector på? Bruker monitor/CB digitale i tillegg til tempingen!
![]()
Kanskje den var feil i går og festedip dagen før da?? åh, nå ble det spennende igjen!! [emoji1303]
Dette lurer jeg også på!
Denne? Bryr det da at det er 60% sjanse for at jeg har hatt eggløsning og 33% sjans for graviditet?
Oy. Spennende daNå begynner jeg å tro at det kan være noe på gang
Murringer hele dagen i går, noe jeg aldri har før tr.![]()
Jeg synes det ser ut som om krysset står ganske riktig - evt med en dag +/-.
Alternativt om du ikke har hatt el i det hele tatt..

Det stemmer nok, det. Jeg opplever ikke noe ekstraordinære utfall pga Letrozol ihvertfall. 2. periode nå, dobbel dose fra cd5.
![]()