Vi som temper

40% gravide?? Det var mye [emoji1303] Jeg er på 34% i dag, og jeg er rimelig sikker på at jeg er gravid [emoji854]. Kjedelig med tempfall og spotting... [emoji22]. Ønsker deg hell og lykke i julesyklusen! [emoji173]️[emoji1303]

Hvor finner dere denne infoen? Prøver å lete på FF men får ikke opp noe slik prosent :happy:

Festedipp :nailbiting: hehe! Kanskje ønsketenkning :p

Vedlegg

• Screenshot_20171129-104514.png
    Screenshot_20171129-104514.png
    513,5 KB · Visninger: 91
Lurer på om krølle ikke hadde rett gitt [emoji4][emoji4]
Tempen hang litt igjen etter DPO dagene.
Nå er jeg snaaaart ferdig med TR. Skal bli sååå deilig!! [emoji180][emoji180]

d1f3fb671c1952b7eb60b3db09877539.png

Trykk på «charts like mine»-knappen over kurven din, så ligger infoen under «stats». Artig å sammenligne med andre [emoji854]

Denne? Bryr det da at det er 60% sjanse for at jeg har hatt eggløsning og 33% sjans for graviditet?

Vedlegg

• Screenshot_20171129-112953.png
    Screenshot_20171129-112953.png
    228,4 KB · Visninger: 97
Wow - nå ble jeg imponert! Skikkelig husmoremne du [emoji4]. Jeg har kjøpt inn/laget ferdig alt som skal i to kalendere, men ikke pakket inn og hengt opp. Julegaver? Ikke hørt om[emoji23] Tenkte å begynne til helgen [emoji1303]

Husmor og husmor jeg liker å få ting unna slik at jeg får tid til barna.

Men spådamer sier jeg har dårlig energi(utmatta) noe jeg ikkje forstår.

Jeg skal på MR på mandag [emoji33] Det må bare gå bra...

Går nok fint :) jeg skal jo ta MR av bekkenet/livmora så de må jo sprøyte nå væske i blodårene mine mener jeg det sto. Så sikkert derfor MR ikke er lurt gravid for min del :)

Går nok fint :) jeg skal jo ta MR av bekkenet/livmora så de må jo sprøyte nå væske i blodårene mine mener jeg det sto. Så sikkert derfor MR ikke er lurt gravid for min del :)

Sikkert greit å være spirefri da. Jeg vet ikke om jeg skal ha kontrast (håper ikke det). Hodet mitt som skal avbildes (eller hypofysen for å være helt nøyaktig). Satser på at det går bra. Er tumorutredning, så får ikke lov å droppe den. Det er jo ikke påvist at MR er farlig for små spirer, mer sånn «føre var» prinsipp...

Sikkert greit å være spirefri da. Jeg vet ikke om jeg skal ha kontrast (håper ikke det). Hodet mitt som skal avbildes (eller hypofysen for å være helt nøyaktig). Satser på at det går bra. Er tumorutredning, så får ikke lov å droppe den. Det er jo ikke påvist at MR er farlig for små spirer, mer sånn «føre var» prinsipp...

Bedre det da. Var jo kjempe stohei når de fant hva røntgen gjorde. Var det ikke på 50 og 60 tallet de tok røntgen av hver eneste gravide i USA for å måle bekkenet?
Var jo ikke før etterpå og skaden hadde skjedd, at de fant ut det gav kreft hos babyen i magen :(

Om du skal ha kontrast ville du fått beskjed om det :) Jeg har fått skriv om det og må ta en blodprøve ca 1 uke før MR pga denne kontrastvæsken. :)
Nei er heldigvis ikke det. Og vil tro siden du skal med hode er det ikke sikkert magen ligger inni boksen [emoji106]
Huff, tumorutredning høres ikke bra ut! Får da virkelig håp de ikke finner noe!!

Nei, MR er ikke påvist at det skal være skadelig. [emoji106]

Håhå, meir så jeg skjønne hvorfor Krølle.. har vært litt ulydig når man egentlig ikke har lov til å prøve [emoji23] har skikkelig lyst å bare kjøre på selv om det neppe er lurt og neppe får mannen med på det [emoji23][emoji23][emoji23]

Bedre det da. Var jo kjempe stohei når de fant hva røntgen gjorde. Var det ikke på 50 og 60 tallet de tok røntgen av hver eneste gravide i USA for å måle bekkenet?
Var jo ikke før etterpå og skaden hadde skjedd, at de fant ut det gav kreft hos babyen i magen :(

Joda, men nå er det etter hvert tatt mye MR av gravide og av fostre, uten at det er påvist økt andel misdannelser, aborter osv... Men man er jo generelt tilbakeholden med alt av undersøkelser på gravide, særlig i første trimester.

Røntgen er heller ikke det det en gang var. Betydelig mindre stråledoser som brukes i dag, og må man som gravid ta røntgen for å måle bekkenstr i dag, er det helt ufarlig for den lille... Røntgen av lungene gir for eksempel mindre stråling enn en times flytur...

Håhå, meir så jeg skjønne hvorfor Krølle.. har vært litt ulydig når man egentlig ikke har lov til å prøve [emoji23] har skikkelig lyst å bare kjøre på selv om det neppe er lurt og neppe får mannen med på det [emoji23][emoji23][emoji23]

Hehehe... sant - det går en liten faen i meg når noe er ulovlig [emoji56]. Var mest at det tok så dritlang tid før de fikk fingeren ut og startet innkalling. Hadde jeg visst at de skulle overskride sin egen frist med kun én uke, hadde jeg sikkert ventet. Men, men, gjort er gjort og spist er spist [emoji41]

Back
Topp