Vi som temper

Legger ved bilde av grafen min, og håper noen her kan hjelpe meg med en sak. Egentlig fikk jeg kryss på cd12, hvor dere ser det er en tydelig stigning. I går fikk jeg beskjed fra appen at den flytter krysset til cd13, og jeg skjønner ikke hvorfor. Eggløsning må jo ha vært dagen før tempen steg kraftig, altså cd12? :bored:

Vedlegg

• Screenshot_20171128-113855.png
    Screenshot_20171128-113855.png
    344,2 KB · Visninger: 89
Legger ved bilde av grafen min, og håper noen her kan hjelpe meg med en sak. Egentlig fikk jeg kryss på cd12, hvor dere ser det er en tydelig stigning. I går fikk jeg beskjed fra appen at den flytter krysset til cd13, og jeg skjønner ikke hvorfor. Eggløsning må jo ha vært dagen før tempen steg kraftig, altså cd12? :bored:
Kanskje grunnet hva du har registrert av utflod/EL-slim?

Beveger meg ut på tynn is her, så ta dette med en klype salt. Men ut i fra det jeg forstår virker letrozol ved å senke østrogenproduksjon og derfor øke FSH. Det er vel høye østrogennivåer som gjør tempen lavere før EL? Så basert på dette, bør ikke letrozol gjøre tempen lavere?

Jeg er overhode ingen ekspert på dette, så korriger meg hvis det er feil. Syns bare det er spennende [emoji56][emoji28]

Jeg har virkelig ikke peiling.
Kan jo være letrozol gjør at hormonene mine blir litt mer stabile også ;)

e3899c6af89fa1a037e845586e2f20a7.png

Så lei, og nå begynner den å bli skikkelig Berg og dalbane! Kan neppe love godt! [emoji21]

Så lei, og nå begynner den å bli skikkelig Berg og dalbane! Kan neppe love godt! [emoji21]
Skjønner godt du er lei, klem[emoji173]

Skjønner godt at du er lei :( Min var også veldig berg- og dalbane i nesten 14 dager, før EL endelig kom. Fikk en skikkelig tempdropp CD 10 og trodde EL var da, og så trodde jeg det nesten hver/annenhver dag helt frem til CD 25 da jeg endelig hadde to temp godt over de andre og FF satt EL til CD 23.
Hold ut - den kommer nok snart skal du se :)

Skjønner godt du er lei, klem[emoji173]
Tusen takk [emoji173]️
Skjønner godt at du er lei :( Min var også veldig berg- og dalbane i nesten 14 dager, før EL endelig kom. Fikk en skikkelig tempdropp CD 10 og trodde EL var da, og så trodde jeg det nesten hver/annenhver dag helt frem til CD 25 da jeg endelig hadde to temp godt over de andre og FF satt EL til CD 23.
Hold ut - den kommer nok snart skal du se :)
Ååh, håper jeg er like heldig som deg snart da :) om litt over ei uke reiser vi på ferie til svigers og er ikke bare bare å tempe og teste og styre der. Så håper EL er før den tid :) da alt av tester og måler blir lagt igjen hjemme. Eller om EL blir denne uka, må jeg ha med g-tester sørover [emoji23]

Ja det blir vel det som stemmer best kanskje, men da bør jeg vel endre tidspunktet også og da blir vel sirkelen tom, ikke at det har allverdens å si da men :p

Hvis tidspunktet er innenfor en halvtime før/etter standardtidspunktet ditt, godtar ff det som riktig.

Ja, jeg hadde El 21 og 22, men det vises ikke på grafen. Normalt skal EL komme fram. Men når jeg la inn en negativ LH-test, forsvant den. Skal prøve å fjerne den negative og laste opp nytt bilde :)

ce3766cedea8aed3aa796a64a4a4f135.png

Jeg fikk opp EL på denne mnd, men den forsvant når jeg la inn en negativ LH-test, skjønner ikke hva som skjedde, men slik vil det se ut på grafen da ved funn av EL :) forrige gang jeg tempa og testet LH satt spiren på første forsøk :)

ce3766cedea8aed3aa796a64a4a4f135.png

Jeg fikk opp EL på denne mnd, men den forsvant når jeg la inn en negativ LH-test, skjønner ikke hva som skjedde, men slik vil det se ut på grafen da ved funn av EL :) forrige gang jeg tempa og testet LH satt spiren på første forsøk :)
Den ser nå virkelig lovende ut den dpo tempen din om el har vært[emoji4] [emoji106]

Men dette er en gammel graf fra 2015, bare for åj vise hvordan EL kommer fram på den :) det forrige bildet viser denne måneden,men jeg har testa positiv denna mnd :)
Cd 31 var et skifte i mine øyne, men når fikk du positiv el test?

Back
Topp