Vi som temper

Vært gjennom det i så mange måneder nå, er pessimist til det motsatte er bevist for å beskytte meg selv. Tempen var jo høy sist også uten hell.....Tror ikke psyken min har godt av å snike i terminforun :/ Klarer ikke se at det skal skje i nærmeste fremtid. Bestilte lege time i morgen for og få henvisning til Gyn. De tar gyn undersøkelser hos min lege men har ikke ultralydapparat.

Skjønner beskyttelsesmekanismen. Prøver å ligge lavt i terrenget selv og ikke skru forventningene til strekene mine opp. Men tror jeg er feil skrudd sammen... sukk... håpløst tilfelle av optimisme. Tror alltid det beste. Jaja... resultatet blir vel det samme uansett hva vi tror på. [emoji849][emoji41]

Det høres fornuftig ut med en sjekk hos gyn. Du skal se det blir full klaff, så du får se en spireliten hos gyn når du kommer dit! [emoji173]️[emoji1303]

343c82e5301745de6e600752dbe1d207.png

Skjønner rett og slett ingenting... lei av å vente!
:arghh::arghh::arghh: Hva skjer??

Kan ikke si annet enn at jeg har full forståelse for at du er lei av å vente... [emoji13]

Hehe ja ikke sant! Håper egentlig tempen holder seg lav i noen dager nå og gir EL på fredag eller lørdag eller søndag :) siden mannen reiser bort i natt og blir borte til onsdagen.

Hehe ja ikke sant! Håper egentlig tempen holder seg lav i noen dager nå og gir EL på fredag eller lørdag eller søndag :) siden mannen reiser bort i natt og blir borte til onsdagen.
Det hadde vært helt perfekt. Så kommer han tilbake og kan delta i den spennende testingen

Hei! Tenkte jeg skulle legge igjen noen spor her. Er ikke prøver helt enda, skal begynne ila neste år. Men pillene ble kastet i Juli for å gi kroppen god tid til å komme i rutine etter ca 10 år på hormonell prevensjon. Har siden da brukt natural cycles som prevensjon, vel bevisst om risikoen det innebærer ;-) Syns det er spennende å se hvordan det går med andre som temper, og kommer nok til å snike litt innom en gang i blant for å følge med! Ønsker alle dere som prøver lykke til, og gleder meg til å bli en av dere [emoji16]

Velkommen i gjengen! Da blir du jo godt kjent med kroppen til dere begynner, da :)
Bra med noen erfarne tempere her inne når så mange forsvinner til termingrupper.

Det hadde vært helt perfekt. Så kommer han tilbake og kan delta i den spennende testingen

Hehe, testingen vil han ikke være en del av [emoji23] han vil bare vite når EL er og om testen sier gravid eller ikke [emoji23][emoji23][emoji23]

Sett i fra tempen. Har EL i disse dager, tappen er lav og åpen samt el slim. Tempen har gått en del ned i dag så forventer et hopp i morgen eller overmorgen. Men hvor høy må tempen bli her før man kan tenke at man har hatt EL?

Vedlegg

• IMG_5230.PNG
    IMG_5230.PNG
    302,1 KB · Visninger: 82
Skjønner beskyttelsesmekanismen. Prøver å ligge lavt i terrenget selv og ikke skru forventningene til strekene mine opp. Men tror jeg er feil skrudd sammen... sukk... håpløst tilfelle av optimisme. Tror alltid det beste. Jaja... resultatet blir vel det samme uansett hva vi tror på. [emoji849][emoji41]

Det høres fornuftig ut med en sjekk hos gyn. Du skal se det blir full klaff, så du får se en spireliten hos gyn når du kommer dit! [emoji173]️[emoji1303]

Jepp :/ Ikke lett , jeg blir kokko om jeg tilsetter meg selv å drømme for mye. Jepp tror ikke vi får gjort stort fra eller til. Men er ikke kurven min trifasisk igjen?? Er det vanlig og få ofte?? Ff nevner det under detajer også nemlig.
IMG_5864.jpg
IMG_5865.jpg

Litt vanskelig å tyde uten flere detaljer, men tipper du får kryss i morgen, men kanskje stiplet. Ff vil helst ha seks lave temperaturer før el-stigningen, og det har du jo egentlig ikke før i går.
Jeg tipper el har vært, men ikke sikker på når.
Hva skulle jeg gjort uten dere her inne, lærer mer for hver dag jeg. Tusen takk.:)
Gikk inn på details på ff og der sto det at El kanskje har vært dag 13-15 men at den mangler temp stigning.
Prøving starter for fult neste syklus, veldig kjekt å ha lært seg litt om dette i en prøveløs syklus.

Sett i fra tempen. Har EL i disse dager, tappen er lav og åpen samt el slim. Tempen har gått en del ned i dag så forventer et hopp i morgen eller overmorgen. Men hvor høy må tempen bli her før man kan tenke at man har hatt EL?

Det er ikke absolutte temperaturer, men temp ift andre dager i samme periode som har noe å si. Du har litt få temper til å si noe sikkert, men det er ganske vanlig med en eller flere dager med ganske lav temp rett før el, og at den så stiger etter el. Ff setter kryss ved tre dager stabilt høye temperaturer, og som jeg skriver over, cover line baserer seg normalt på at 6 temperaturer før el er lavere.

Tempen droppa sikkerlig i dag 11 dpo, gidder ikke ta noen gv test nå. Er nok bare å vente på tr :/
IMG_5866.jpg

Jepp :/ Ikke lett , jeg blir kokko om jeg tilsetter meg selv å drømme for mye. Jepp tror ikke vi får gjort stort fra eller til. Men er ikke kurven min trifasisk igjen?? Er det vanlig og få ofte?? Ff nevner det under detajer også nemlig.Vis vedlegget 237407 Vis vedlegget 237408

Det er en trifasisk kurve, ja. Ganske vanlig at man lunker så vidt over coverlinjen de første 5-6 dagene, og så gjør et solid hopp videre. Men noen lager jevn stigning i stedet. Ingen fasit. Håper tempen holder seg der oppe i skyene [emoji1303]

20171128_062500.png
Fremdeles blenda sensitivtest. Ser at det er noen som først får positiv så sent som 16 -18 DPO inne på FF charts. Charts viser fremdeles 38% gravid ifht statistikk fra FF sitt kurvegalleri.
Har tidvis sykluser på inntil 38 dager så har ikke helt gitt opp enda, men tipper jeg snart får TR på besøk.

Back
Topp