Vi som temper

Noen ganger glemmer min kjære samboer å lukke vinduet når han legger seg (Jeg legger meg først og han vil ha det kaldt når han skal sovne) og da våkner jeg til helt andre temper enn når vinduet er lukket.
Det kan man jo se på tempen også.
[url=https://www.fertilityfriend.com/home/6cda1a/]

Må bare bli flinkere til å lukke vinduet :P Men I dag tidlig så frøs jeg også :P[/URL]

Hvorfor må du ha ks om jeg kan spørre? :)

Fordi jeg mangler smertefibre i livmor. Burde være en fordel, men det gjør at jeg ikke kjenner når fødselen starter. Førstemann ramlet ut mens jeg (takk og lov) var på vei til rutinekontroll på føden dagen før termin. Ikke bra hverken for mor eller barn [emoji13]. Andremann ble tatt med hastesnitt da jeg fikk «hard mage» å ta på 6 uker før termin, og det viste seg å være rier og 7 cm åpning [emoji85]. Det står i epikrisen fra sist at det bør planlegges ks 3-4 uker før termin i et evt neste svangerskap... Så da regner jeg med at det gjelder ennå.

Kl 05.10 viste den 36.66 , men hadde sovet dårlig og lite. Klarte sovne igjen å litt dypere , så tok temp igjen når jeg våknet Kl 08.00 da var den 36.82. Tempet igjen etter å ha vært våken i 30 min, da var den 36,66. Så jeg plottet inn 36,82 på ff. Ikke helt trua nå 10 dpo. Vis vedlegget 237357Vis vedlegget 237358

Synes du skal holde motet oppe litt til. Fortsatt høy temp da! Jeg vil så gjerne ha deg med videre... du kan liste deg inn i augustforum og se om det er snille folk der... [emoji1303]

Fordi jeg mangler smertefibre i livmor. Burde være en fordel, men det gjør at jeg ikke kjenner når fødselen starter. Førstemann ramlet ut mens jeg (takk og lov) var på vei til rutinekontroll på føden dagen før termin. Ikke bra hverken for mor eller barn [emoji13]. Andremann ble tatt med hastesnitt da jeg fikk «hard mage» å ta på 6 uker før termin, og det viste seg å være rier og 7 cm åpning [emoji85]. Det står i epikrisen fra sist at det bør planlegges ks 3-4 uker før termin i et evt neste svangerskap... Så da regner jeg med at det gjelder ennå.

Oi, du slipper menssmerter også da?
Bra det gikk bra med de andre fødslene :Heartred

Oi, du slipper menssmerter også da?
Bra det gikk bra med de andre fødslene :Heartred

Hadde det enda vært så vel. Jeg får skikkelig luftsmerter og sånn «hoven» sprengfølelse i underlivet de første mensdagene. Men jeg har forstått at det ikke er sånn skikkelige menssmerter skal være... rier har jeg aldri kjent...

Hadde det enda vært så vel. Jeg får skikkelig luftsmerter og sånn «hoven» sprengfølelse i underlivet de første mensdagene. Men jeg har forstått at det ikke er sånn skikkelige menssmerter skal være... rier har jeg aldri kjent...

Hmm. Du har en veldig facsinerende kropp må jeg si :grommit

Noen ganger glemmer min kjære samboer å lukke vinduet når han legger seg (Jeg legger meg først og han vil ha det kaldt når han skal sovne) og da våkner jeg til helt andre temper enn når vinduet er lukket.
Det kan man jo se på tempen også.

Må bare bli flinkere til å lukke vinduet :p Men I dag tidlig så frøs jeg også :p
Aha kan det ha noe å si, jeg fryser veldig innimellom. Har temp som går i Berg og dalbane, blir ikke klok på den tempen. Her er vindu oppe ofte....

Fascinerende kanskje sett utenfra. Frustrerende er kanskje ordet jeg ville brukt [emoji849][emoji56]. Vil være normal, og så gjør den bare tulleting!!

Ja, den ser jeg jo. Men fra utestående er den veldig facsinerende ;)

Aha kan det ha noe å si, jeg fryser veldig innimellom. Har temp som går i Berg og dalbane, blir ikke klok på den tempen. Her er vindu oppe ofte....

Jeg merker iallfall stor forskjell. Tror ikke kroppen min alene klarer å lage så store forskjeller fra dag til dag :)

Åååå det stemmer det! Det var du det ja :o Fortsatt sjokkert over at det går an altså :wideyed: Men da er det nok for det beste ja!

EL ble flytta.. Jeg er jo enig. Kjipt med lang syklus, men verdt det om det klaffer denne gangen [emoji1316]
94d01fbfb502db37ab1031643b3d917e.png

Synes du skal holde motet oppe litt til. Fortsatt høy temp da! Jeg vil så gjerne ha deg med videre... du kan liste deg inn i augustforum og se om det er snille folk der... [emoji1303]

Vært gjennom det i så mange måneder nå, er pessimist til det motsatte er bevist for å beskytte meg selv. Tempen var jo høy sist også uten hell.....Tror ikke psyken min har godt av å snike i terminforun :/ Klarer ikke se at det skal skje i nærmeste fremtid. Bestilte lege time i morgen for og få henvisning til Gyn. De tar gyn undersøkelser hos min lege men har ikke ultralydapparat. Neste uke har det gått 1 år.

Back
Topp