Ser i hvertfall lovende ut kontra sist syklus, den rosa er nåSpennende! Håper tempen holder seg høy i morgen også[emoji7]Vis vedlegget 237604
Se den kurven a
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser i hvertfall lovende ut kontra sist syklus, den rosa er nåSpennende! Håper tempen holder seg høy i morgen også[emoji7]Vis vedlegget 237604
Vis vedlegget 237618 Virker som om det ikke har vært noe eggløsning, eller så blir tempen helt feil hos meg. Prøve å måle vaginalt kanskje![]()
Sorry.. skrev feil og veit ikke hvordan jeg sletter innlegget
Hmm.. Hatt noen symptomer på EL? Jeg ville tippet el på cd 16 på den kurven der..Vis vedlegget 237618 Virker som om det ikke har vært noe eggløsning, eller så blir tempen helt feil hos meg. Prøve å måle vaginalt kanskje![]()
du starter på CD5 med letrozol? Når ca får du EL da?
Har ikke testa så mye denne syklusen her, skal begynne med det i nesteDet kan jeg ikke svare på
Tester du i tillegg?
Ja har hatt noen symptomer, blir spennende å se neste syklus.Hmm.. Hatt noen symptomer på EL? Jeg ville tippet el på cd 16 på den kurven der..
Ble litt feil tidspunkt idag. Men ikke mye forandring![]()
Tempen fortsetter oppover
I går kveld følte jeg meg litt kvalm og det samme i natt, så måtte opp å spise
Det er ikke normalt for meg, så håper virkelig at det er en spire, ellers må jeg nok sjekke ut en og annen ting med kroppen![]()
Grusomt dårlig gjort av kroppen[emoji173]![]()
Jeg er lei og begynn faktisk å gi opp! Skal til osteopat på onsdag pga ryggen, men han skulle også sjekke om jeg hadde noe låsning i eggstokk-livmor området. Kommer EL f.o.m 9.12 og ei uke fremover så blir det ikke tid til noe aksjer heller. [emoji43]
Men håpe om EL har egentlig bare visna..
Grusomt dårlig gjort av kroppen[emoji173]