Fortsatt noen aksjer to dager før EL da! Det skal jo holdeNå som ff flytta el fra cd19 til cd27, bomma vi jo helt med aksjeinnlegg [emoji854][emoji854]
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt noen aksjer to dager før EL da! Det skal jo holdeNå som ff flytta el fra cd19 til cd27, bomma vi jo helt med aksjeinnlegg [emoji854][emoji854]
![]()

Nå som ff flytta el fra cd19 til cd27, bomma vi jo helt med aksjeinnlegg [emoji854][emoji854]
![]()
DEN likte jeg!![]()
Du har timet det helt perfekt!

Joda, men nå er det etter hvert tatt mye MR av gravide og av fostre, uten at det er påvist økt andel misdannelser, aborter osv... Men man er jo generelt tilbakeholden med alt av undersøkelser på gravide, særlig i første trimester.
Røntgen er heller ikke det det en gang var. Betydelig mindre stråledoser som brukes i dag, og må man som gravid ta røntgen for å måle bekkenstr i dag, er det helt ufarlig for den lille... Røntgen av lungene gir for eksempel mindre stråling enn en times flytur...
Det er jo kjempe bra med utvikling i den retningen![]()
![]()
Du har timet det helt perfekt!
Fortsatt noen aksjer to dager før EL da! Det skal jo holde![]()
Da var TR på plass. Klar for ny PP, men fryktelig lenge å vente. El gestimert til CD20. Nye EL tester er i posten. Kommer nok til å kjøpe CB med dobbelhormonindikator dø å hjelpe med tolking.
Når på dagen tester dere etter el.?
FF ser ut som å anbefale midt på dagen, men da er jeg jo på jobb. Hvordan løser dere det ?
Tester dere på jobb?
Tar dere være på urinprøve?
Dumme spørsmål, men lurer.
Vis vedlegget 237528

Eg gir oppLiten skrivefeil her, får ikke redigere.skak ikke stå dø men for![]()
autokorrekt.Hehehe... sant - det går en liten faen i meg når noe er ulovlig [emoji56]. Var mest at det tok så dritlang tid før de fikk fingeren ut og startet innkalling. Hadde jeg visst at de skulle overskride sin egen frist med kun én uke, hadde jeg sikkert ventet. Men, men, gjort er gjort og spist er spist [emoji41]
Da var TR på plass. Klar for ny PP, men fryktelig lenge å vente. El gestimert til CD20. Nye EL tester er i posten. Kommer nok til å kjøpe CB med dobbelhormonindikator dø å hjelpe med tolking.
FF ser ut som å anbefale midt på dagen, men da er jeg jo på jobb. Hvordan løser dere det ?
Tester dere på jobb?
Vis vedlegget 237528
Oj... det var et langt stup!! [emoji49]
Tar dere tempen i munnen eller vaginalt? Hva er best? [emoji5]
Nå har ff blitt usikker på el, å det har jeg å. Men om den ikke var der jeg trodde den var så vet jeg ikke hvor den kan ha vært [emoji28] var helt sikker på at mensen kom igår eller idag pga at tempen sank, men idag gikk den opp igjen? Hva skjer?
![]()
Lurer på om krølle ikke hadde rett gitt [emoji4][emoji4]
Tempen hang litt igjen etter DPO dagene.
Nå er jeg snaaaart ferdig med TR. Skal bli sååå deilig!! [emoji180][emoji180]
![]()
Cd 31 var et skifte i mine øyne, men når fikk du positiv el test?
Tester dere på jobb?
Vis vedlegget 237528