Vi som temper

Nå som ff flytta el fra cd19 til cd27, bomma vi jo helt med aksjeinnlegg [emoji854][emoji854]
b5e7857b1b9c4a05a91d1268635c58ae.png
Fortsatt noen aksjer to dager før EL da! Det skal jo holde :happy:

Joda, men nå er det etter hvert tatt mye MR av gravide og av fostre, uten at det er påvist økt andel misdannelser, aborter osv... Men man er jo generelt tilbakeholden med alt av undersøkelser på gravide, særlig i første trimester.

Røntgen er heller ikke det det en gang var. Betydelig mindre stråledoser som brukes i dag, og må man som gravid ta røntgen for å måle bekkenstr i dag, er det helt ufarlig for den lille... Røntgen av lungene gir for eksempel mindre stråling enn en times flytur...

Det er jo kjempe bra med utvikling i den retningen :)

Da var TR på plass. Klar for ny PP, men fryktelig lenge å vente. El gestimert til CD20. Nye EL tester er i posten. Kommer nok til å kjøpe CB med dobbelhormonindikator dø å hjelpe med tolking.

Når på dagen tester dere etter el.?

FF ser ut som å anbefale midt på dagen, men da er jeg jo på jobb. Hvordan løser dere det ?

Tester dere på jobb?
Tar dere være på urinprøve?

Dumme spørsmål, men lurer.
b_Ciz881.png

Da var TR på plass. Klar for ny PP, men fryktelig lenge å vente. El gestimert til CD20. Nye EL tester er i posten. Kommer nok til å kjøpe CB med dobbelhormonindikator dø å hjelpe med tolking.

FF ser ut som å anbefale midt på dagen, men da er jeg jo på jobb. Hvordan løser dere det ?

Tester dere på jobb?

Vis vedlegget 237528

Liten skrivefeil her, får ikke redigere.skak ikke stå dø men for:facepalm:

Hehehe... sant - det går en liten faen i meg når noe er ulovlig [emoji56]. Var mest at det tok så dritlang tid før de fikk fingeren ut og startet innkalling. Hadde jeg visst at de skulle overskride sin egen frist med kun én uke, hadde jeg sikkert ventet. Men, men, gjort er gjort og spist er spist [emoji41]

Haha, ja, jeg kjenner litt på det at her har jeg ventet siden slutten av september/ starten av oktober på MR time. Oktober hadde jeg ikke EL, og nå når det endelig kanskje forhåpentligvis nærmer seg EL så skal jeg liksom ikke få benyttet sjansen [emoji43] kjenner jeg vil rive meg i håret pga det. Men om jeg nå får EL denne uken, vil jeg jo være nettopp blitt 4+(?) om man er så heldig å bli gravid. Tenker at det kan jo hende det går bra når det er så tidlig [emoji848][emoji23]

Tester dere på jobb?

Vis vedlegget 237528

Jeg har tatt med tester på jobb ;) Testa på ansattdoen :P

Oj... det var et langt stup!! [emoji49]

Men merkelig nok er niplene mine hovne og ømme , pleier aldri være det. Å den ene er større en den pleier når de er knoppa[emoji85] men m den tempen kan jeg vel ikke være gravd heller. Har ikke gidde å teste siste dagene m den tempen. Har vært ute i kulda men det er mange timer siden.

Last edited:
Nå har ff blitt usikker på el, å det har jeg å. Men om den ikke var der jeg trodde den var så vet jeg ikke hvor den kan ha vært [emoji28] var helt sikker på at mensen kom igår eller idag pga at tempen sank, men idag gikk den opp igjen? Hva skjer?
d3c2691a78155180775e692bf2f662ee.png

Jeg synes det ser ut som om krysset står ganske riktig - evt med en dag +/-.
Alternativt om du ikke har hatt el i det hele tatt..

Lurer på om krølle ikke hadde rett gitt [emoji4][emoji4]
Tempen hang litt igjen etter DPO dagene.
Nå er jeg snaaaart ferdig med TR. Skal bli sååå deilig!! [emoji180][emoji180]

d1f3fb671c1952b7eb60b3db09877539.png

Det stemmer nok, det. Jeg opplever ikke noe ekstraordinære utfall pga Letrozol ihvertfall. 2. periode nå, dobbel dose fra cd5.

49c441cf9825e2631439a090a8aed0a8.png

8f3662e3f3f808abdac3f4e5fb6312c9.png

Tviler på graviditet denna mnd. Ser tempen går ned igjen, men det gjør ingenting [emoji28] vi satser egentlig på neste mnd [emoji4]

Eee feil temp i går eller ?? Nå er den plutselig 36,85 [emoji43]å jeg tok tempen 2 ganger for sikkerhetsjukd.
IMG_5878.jpg

Tester dere på jobb?

Vis vedlegget 237528

Kjedelig med tr [emoji13]. Jeg tester rett etter jobb, for da har jeg mest konsentrert urin. Har fått pos el-test 2-3 dager på den måten, hvorav teststreken sterkere enn kontrollstreken en av dagene, så når de igjen blir like sterke, har jeg lagt inn testen som negativ, for da er jeg åpenbart over hormontoppen... lykke til i ny pp!

Back
Topp