Vi som temper

Det går sikkert an å overstyre ff, men jeg synes det er litt sjarmis hvordan den analyserer. I forrige runde konkluderte den med el før skikkelig pos el-test. Det er jo stilig, men jeg tror den regnet feil, for plutselig ble lutealfasen 15 dager, mot 12 i syklusen før. Tror ca 13 dager er passende for meg. Blir spennende å se hva den finner på denne måneden. Så lenge det ender med positiv test, må den analysere så mye den gidder [emoji56]
Jeg stilte den tilbake får jeg fikk frem krysset. Men nå begynner jeg å tro at kroppen bare prøvde på el, og at el aldri skjedde. Jeg får ikke tempøkning, hadde en sånn runde i juni også.

Tempen gikk litt ned idag. Våknet uten dyne da, kan kanskje ha noe med saken og gjøre
6fa160691bbb5c6032d55512b98b4b14.jpg

Ok, hadde egentlig planer om å vente med dette til i morgen hvor jeg kanskje hadde blitt litt klokere selv. Hva skal jeg tro? Har noen andre vært med på lignende?
Har hatt alle tegn på tr, uten spor enda. Pleier å spotte fra 13, men vant til at kroppen kan tulle litt.
Jeg vil ikke ha for mye optimisme, for har egentlig ikke tro på at det er noe positivt her, og at jeg uansett blir skuffet om noen dager. Jeg er tross alt 14 dpo uten skikkelig positiv test, men ser dere også antydning til strek?

EADFBDD0-7320-49D8-8B4E-EBF296C2890B.png

73EFAF15-0812-49AE-9F16-00EA603796D9.jpeg

1AE382F5-CE25-470D-B840-149F4ABE8970.jpeg

Ok, hadde egentlig planer om å vente med dette til i morgen hvor jeg kanskje hadde blitt litt klokere selv. Hva skal jeg tro? Har noen andre vært med på lignende?
Har hatt alle tegn på tr, uten spor enda. Pleier å spotte fra 13, men vant til at kroppen kan tulle litt.
Jeg vil ikke ha for mye optimisme, for har egentlig ikke tro på at det er noe positivt her, og at jeg uansett blir skuffet om noen dager. Jeg er tross alt 14 dpo uten skikkelig positiv test, men ser dere også antydning til strek?

Vis vedlegget 234411
Vis vedlegget 234412
Vis vedlegget 234413
Hvilken type test er det? Og har du prøvd en annen test?

Vis vedlegget 234411
Vis vedlegget 234412
Vis vedlegget 234413

Synes det ser lovende ut jeg! Jeg er kronisk dårlig på svake streker, og ble skuffet av en tullestrek selv. Men noe er det der. Og tempen er unektelig lovende! Krysser fingrene for at dette går veien! [emoji1303]

Synes det ser lovende ut jeg! Jeg er kronisk dårlig på svake streker, og ble skuffet av en tullestrek selv. Men noe er det der. Og tempen er unektelig lovende! Krysser fingrene for at dette går veien! [emoji1303]
Vi får se hva tempen sier i morgen. Har en dårlig følelse, de ømme puppene forsvant i kveld, så tror helst tr kommer luskende:yuck:

Kjenner jeg er nervøs... jeg håpet på høyere temp idag..men nop.
Fikk positiv digital lørdag,søndag og negative idag.
Håper virkelig på temp hopp imorgen..og tre dager med høye temp..ellers har jeg ikke fått til eggløsning :(
Screenshot_2017-10-16-19-57-34-810x1440.png

Kjenner jeg er nervøs... jeg håpet på høyere temp idag..men nop.
Fikk positiv digital lørdag,søndag og negative idag.
Håper virkelig på temp hopp imorgen..og tre dager med høye temp..ellers har jeg ikke fått til eggløsning :(Vis vedlegget 234444
Hvis testen ikke ble negativ før i dag så rakk egget sikker ikke å slippe før du tempet. Krysser fingrene for et ordentlig temphopp i morgen :)

Back
Topp