Vi som temper

32D58FC3-D4FF-4240-B180-E973CC12C3D1.jpeg

Tempen holder seg oppe og kjenner murring enda.

Vis vedlegget 234290
Litt forvirra her nå.. Negativ rfsu test tidlig i går dpo 9. Første periode hvor jeg prøver Wild Yam, holder på å trappe ned mot IKM i morgen, men kan den bidra til at tempen min holdes så høyt? Og kan man ha festedipp(doo 9) en annen dag en festeblødning(dpo 7)?
En såkalt "festedip" er vanligvis ikke noe annet enn en bølge med østrogen, så ja, du kan ha "festedip" og festeblødning på to forskjellige dager. Men temperaturfallet ditt 9 dpo er ikke stort nok til å regnes som en festedip. Tempen må ned mot eller under coverline. Heldigvis må man ikke ha festedip for å være gravid, og tempen din er jo fin og høy :)

Ser ikke ut som det blir noe el denne gangen heller til tross for fast smiley på torsdag [emoji17]tempen burde jo ha steget en del nå da...

3470de474887608c4a0d24dce140093c.png
Det kan jo tenkes at temperaturene dine ikke er helt riktig siden du denne runden bruker termometer med én desimal. Synes spesielt de fire siste målingene dine er ganske høye til at du ikke skal ha hatt EL.

Dagens..var litt varmt i natt så vet ikke om jeg har vært varmere en vanlig.
Men...jeg vet at på cd21 hadde jeg egg på 15 mm...men ikke fått noe positiv digital test denne uka..så jeg har på følelsen at egget har blitt til cyste og kroppen har tilbake stilt seg..:/( jeg har pco)
Screenshot_2017-10-14-09-22-01-810x1440.png

En såkalt "festedip" er vanligvis ikke noe annet enn en bølge med østrogen, så ja, du kan ha "festedip" og festeblødning på to forskjellige dager. Men temperaturfallet ditt 9 dpo er ikke stort nok til å regnes som en festedip. Tempen må ned mot eller under coverline. Heldigvis må man ikke ha festedip for å være gravid, og tempen din er jo fin og høy :)

Aha da skjønner jeg litt mer ☺️ Da krysser jeg alt jeg har for at tempen holder seg oppe og gir en positiv test de neste dagene

Dagens..var litt varmt i natt så vet ikke om jeg har vært varmere en vanlig.
Men...jeg vet at på cd21 hadde jeg egg på 15 mm...men ikke fått noe positiv digital test denne uka..så jeg har på følelsen at egget har blitt til cyste og kroppen har tilbake stilt seg..:/( jeg har pco)Vis vedlegget 234297

Hvis tempen holder seg høy to dager til, tipper jeg du får kryss på i går... du kan jo teste ved å legge inn ca dagens temp to dager fremover...

Screenshot_20171014-095233.jpg
skjønner ikke hva kroppen holder på med, jeg vet el var søndag. Uf var som badeland på søndag[emoji87]
Men dagens høydehopp er inne noe som samsvarer med tidligere sykluser.

Vis vedlegget 234301 skjønner ikke hva kroppen holder på med, jeg vet el var søndag. Uf var som badeland på søndag[emoji87]
Men dagens høydehopp er inne noe som samsvarer med tidligere sykluser.
Oi, det var litt av et hopp! Kanskje egget festet seg i går, også fikk du et ordentlig rush av progesteron? :D

Oi, det var litt av et hopp! Kanskje egget festet seg i går, også fikk du et ordentlig rush av progesteron? :D
[emoji173] Vi kan nå håpe, men pessimisten i meg tviler.
Jeg har kommet dit at jeg tviler på lykken med det første. [emoji29]

Over og ut for denne pp’en. Har pms så det holder i tillegg til murringer/kramper (og negative tester). Tr kommer nok som bestilt i morgen. Æsj:hungover: Bedre lykke neste gang:)
6EF1DA52-9D21-48DA-A3EC-85558B6970A2.png

Over og ut for denne pp’en. Har pms så det holder i tillegg til murringer/kramper (og negative tester). Tr kommer nok som bestilt i morgen. Æsj:hungover: Bedre lykke neste gang:)
Vis vedlegget 234355

Åååh, det er eneste ulempen med tempingen. At festen blir avlyst før ikm... hvis antakelsen din stemmer, ønskes du lykke til i neste runde. Rekker du ikm45, eller bikker du over i 46?

Åååh, det er eneste ulempen med tempingen. At festen blir avlyst før ikm... hvis antakelsen din stemmer, ønskes du lykke til i neste runde. Rekker du ikm45, eller bikker du over i 46?
Syns egentlig det er bra med tempingen. Det går gradvis og man er mer forberedt:) Men det har blitt sånn at jeg er mer spent på hva tempen viser enn hva en gtest viser, så har ikke vært så testetøsete som før;)
Det blir nok uke 46 siden tr ikke kommer i gang før tidligst i morgen. Pleier å spotte et par dager før.

Syns egentlig det er bra med tempingen. Det går gradvis og man er mer forberedt:) Men det har blitt sånn at jeg er mer spent på hva tempen viser enn hva en gtest viser, så har ikke vært så testetøsete som før;)
Det blir nok uke 46 siden tr ikke kommer i gang før tidligst i morgen. Pleier å spotte et par dager før.

Ja, temping er virkelig avhengighetsskapende! Første temprunde kom tr før tempen sank, så da ble jeg litt overrasket. Forrige runde sank den egentlig tre dager før tr. Spennende å se hva som skjer neste runde. Litt kjedelig hvis festen blir avblåst på 9-10 dpo hver runde. Det er jo de siste dagene før ikm som er gøyest å g-teste i utgangspunktet... [emoji85]

Ja, temping er virkelig avhengighetsskapende! Første temprunde kom tr før tempen sank, så da ble jeg litt overrasket. Forrige runde sank den egentlig tre dager før tr. Spennende å se hva som skjer neste runde. Litt kjedelig hvis festen blir avblåst på 9-10 dpo hver runde. Det er jo de siste dagene før ikm som er gøyest å g-teste i utgangspunktet... [emoji85]
Så rart hvor det kan endre seg, men det holder jo spenningen oppe:p
Forrige runde tempet jeg fra 5 dpo, og tempen gikk gradvis ned, tr kom dagen før skikkelig tempstup. Spent på om det er likt denne gangen. Foreløpig følges samme mønster hvertfall:)
Det gjør ikke meg noe å spare litt penger på gtester. Nå har mange billigtester liggende, så tror jeg har til jul så lenge jeg temper også:hilarious:

Så rart hvor det kan endre seg, men det holder jo spenningen oppe:p
Forrige runde tempet jeg fra 5 dpo, og tempen gikk gradvis ned, tr kom dagen før skikkelig tempstup. Spent på om det er likt denne gangen. Foreløpig følges samme mønster hvertfall:)
Det gjør ikke meg noe å spare litt penger på gtester. Nå har mange billigtester liggende, så tror jeg har til jul så lenge jeg temper også:hilarious:

Jeg har ikke tenkt å gå uten spire helt til jul!!! Så jeg svir av en haug med billigtester hver runde [emoji56]

Hjelp jeg forstår ingenting!

Jeg hadde i utgangspunktet fått kryss på CD14, så ble krysset mitt flyttet til CD 22.. tempen (som dere kan se) ligger nå høyere enn noen gang, MEN jeg våknet til spotting nå?!

- kan noen bare prøve å forklare meg hva som han ha sjedd eller skjer? IKM er først på Tirsdag..

- Er det mulig å ha så høy temp samme dag som tanta dukker opp? Forrige måned sank den fint fra to dager før, og dagen før var det ingen spørsmål..

Vedlegg

• IMG_1300.PNG
    IMG_1300.PNG
    190,7 KB · Visninger: 130
Last edited:
Back
Topp