Amandaa11
Forumet er livet
Jepp. Håper bare dagene går veldig fort!Hurra! Da er det bare å vente![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Håper bare dagene går veldig fort!Hurra! Da er det bare å vente![]()
Nei! Dette var alt for tidlig for sånne stupÆsj altså! Kjennes nesten litt ut som om tanta skal komme snart og
Uvalig med så kort lutealfase i så fall.
Vis vedlegget 234251
I dag krøpt tempen litt opp igjen, tror dere det er håp? (For at EL har vært på CD14)
TakkHva med festedip da? Håper det, for det er mye hyggeligere...
Vel...dette var jo moro å våkne tilser ikke ut som det blir noe eggløsning på meg...har jo hat så si nesten positiv. Dette tar knekken på meg
Vis vedlegget 234253
TakkTrodde en dipp gikk helt ned til coverline? Vi får se om den går opp igjen i morgen
Tempen følger kurve fra forrige syklus, bare mye tidligere stup.
idag kom krysset [emoji16][emoji16]![]()
Krysser fingrene! Fått lagt inn bra med aksjer da?!Da er me like langt. Kryss jeg og i dag.
Krysser fingrene! Fått lagt inn bra med aksjer da?!
Glemte og quote, ligger svar over herAksjer dag 10 og 12 så jobben ødela dag 13 og 14. Overtid fra 14 til 02 begge dager. Banna dritt så får håpe dei 2 dagane holder.
Det er alt begynt og krible den testinga, blir vel 6 dpo vist jeg klarer og holde meg.
Alt i boks med deg ?
Jeg hadde el på dag 16, og fikk lagt inn aksjer dag 14,15,16 og 17! Så håper det klaffer! Har lyst til og teste nå!! Men må prøve og holde meg til 6-7 dpo tidligst [emoji23]
Håper det, men redd for at det blir kjemisk. Tror det blir en pause hvis det ikke klaffer nåEr jo garantert treff det der.
Hmm, rart...Hmm.. plutselig endret FF seg fra 8 dpo til 11??tror 8 dpo er mer riktig men.
Ja viste først eggl som den viser nå, så endret den seg en periode, så har den tydeligvis gått tilbake igjen daHmm, rart...
Jeg bruker å få positive tester kvar mnd. Det hadde vert flott om det ikkje vart positiv ein mnd. Lurer på om det er noe galt pga av det.Håper det, men redd for at det blir kjemisk. Tror det blir en pause hvis det ikke klaffer nå
Så du har kjemisk hver mnd?Jeg bruker å få positive tester kvar mnd. Det hadde vert flott om det ikkje vart positiv ein mnd. Lurer på om det er noe galt pga av det.