Ebbihåpet
Glad i forumet
Vil man alltid få (eller må få) en dip før eggløsning?
Jeg hadde ikke noe tydelig dip før el
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil man alltid få (eller må få) en dip før eggløsning?
Syns jeg kan skimte noe her jaDagens oppdatering
![]()
![]()
Veldig usikker. Tok en av samme slaget i går og kunne kaaanskje skimte noe etter tidsfristen. Dette bildet er tatt ca 10-15 min etter fristen, men kunne såvidt skimte noe før fristen, så kjenner jeg er veldig spent på dagene fremover nåSer noeer den positiv?
Veldig usikker. Tok en av samme slaget i går og kunne kaaanskje skimte noe etter tidsfristen. Dette bildet er tatt ca 10-15 min etter fristen, men kunne såvidt skimte noe før fristen, så kjenner jeg er veldig spent på dagene fremover nå
Syns ikke dpo-temp ser så ille ut heller.
Kan minne litt om min første gravidgraf syns jeg [emoji122]
![]()
Den grønne er gravidgeaf jaSå spennende!blir vel vanskelig å få sove for deg i kveld
prøvd lenge?
Er den grønne en tidligere gravidgraf?
Da kom krysset [emoji4] Håper sånn at temperaturen holder seg oppe!! Vet ikke helt hva som skjedde de to første dagene, siden den gikk mye opp og rett ned igjen...
Krysser fingre for at tempen holder seg oppe!![]()
At den gikk ned sånn kan gå innunder "fallback rise". Det er ikke uvanlig at skjer, og finnes på både gravid-charter og ikke-gravid charter. Kan se litt ulike eksempler på variasjoner i tempstigning på linken her. Må scrolle litt ned, fallback rise eksemplene kommer under slow rise.
Tusen takk for linken! Artig å lese [emoji4]
Jeg våknet 0200 inatt pga gutten vår hadde mareritt og kom inn til oss, sovnet vel 0300 og våknet 0645... kan jeg bruke den tempen eller blir den feil?
Det bra ut det der [emoji4] veldig tydelig skille mellom før og etter el! Det liker vi!Hva tror dere? Første gang jeg temper![]()
Ser veldig lovende ut dette syns jegHva tror dere? Første gang jeg temper![]()
Spennende, ser lovende ut som de sier. Når tenker du å teste ?Hva tror dere? Første gang jeg temper![]()
Spennende, ser lovende ut som de sier. Når tenker du å teste ?![]()
I morgen siden jeg skal på ferie [emoji86] har ikke hatt en eneste positiv test, men prøvd solvipect denne ppen. Er veldig spent, selvom jeg innerst inne tror (nesten vet) jeg ikke er gravid.
hvorfor er du så sikker ? solvipect har jeg troen på![]()
Har prøvd i snart 10 mnd uten noen positive tester eller noe, men håper jo veldig likevel.[/QUOTe
Det tok meg så lenge med første man også, kunne ikke tro det når streken først kom![]()