Vi som temper

IMG_3654.PNG
IMG_3653.PNG
Har nylig begynt med temping, men vet ikke om jeg har lest meg opp nok på alle detaljene, for jeg skjønner ikke helt dette. Har kun lagt inn mens og spotting pluss temp i Fertility Friend-appen, ingen andre tegn. Frem til i dag stod det at eggløsning var beregnet på onsdag, men når jeg la inn tempen i dag, endret plutselig det seg og eggløsning var for 6 dager siden... skjønner ikke det helt... Vil noen som har peiling på dette se på screen shotsene mine og se om det ser normalt ut?

Lurer forøvrig på om tempen kan ha blitt feil et par av dagene (dag 6 og 7), eller er det normalt at det kan se sånn ut?

Funke ikke etter 3 timer ihvertfall [emoji14] haha
Vurderer å vente med neste test til lørdag, siden jeg skal jobbe resten av uka.
Om jeg får en svaaak strek, så har jeg ikke lyst til å si til sjefen at jeg ikke vil jobbe fordi jeg kaaanskje er gravid [emoji14] så da er det kanskje bedre å ikke vite selv? Hm...

Vis vedlegget 227967 Vis vedlegget 227968 Har nylig begynt med temping, men vet ikke om jeg har lest meg opp nok på alle detaljene, for jeg skjønner ikke helt dette. Har kun lagt inn mens og spotting pluss temp i Fertility Friend-appen, ingen andre tegn. Frem til i dag stod det at eggløsning var beregnet på onsdag, men når jeg la inn tempen i dag, endret plutselig det seg og eggløsning var for 6 dager siden... skjønner ikke det helt... Vil noen som har peiling på dette se på screen shotsene mine og se om det ser normalt ut?

Lurer forøvrig på om tempen kan ha blitt feil et par av dagene (dag 6 og 7), eller er det normalt at det kan se sånn ut?
Krysset kan flytte seg når det kommer nye målinger [emoji4] men det ser ihvertfall ikke helt feil ut altså

9d0f254c761f148ba14d3dd98f74411d.jpg

3b9426e4b64e612f2fdaf2e1a7a92b9f.jpg

Nærmer seg El, sakte men sikkert. Har på følelsen av at den blir litt sein denne pp. Håper jeg tar feil!

b_KuzqgZ.png

Så var det pp5 og slik ser grafen ut så langt. Regner med at jeg får krysset imorgen. Hadde EL på CD14 og CD15 sist, så ser ut som syklusen min har stabilisert seg noe fra tidligere i vinter. Og ser ut til at vi klarte å time BabyDance nokså ok også.

Krysser fingrene, men vet samtidig at jeg har hatt noe helt utrolig stressende hengende over hodet de siste månedene. Og kroppen har vel sin måte å ordne opp på når den ikke tror det er "trygt" nok for en graviditet. EL-slimet har vært mystisk fraværende, men så vet jeg ikke om man klarer å oppdage det i like stor grad når man har hatt samleie rundt EL.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde eggløsning når dette skjema sier det (venter på svar på blodprøver idag)

Men jeg er mer sikker på eggløsning på lørdag /søndag som var.

Spørsmål 1. Hva tror dere?
Spørsmål 2. Hvordan får jeg byttet eggløsning dag på skjema?

Vedlegg

• Screenshot_2017-06-21-06-42-28-810x1440.png
    Screenshot_2017-06-21-06-42-28-810x1440.png
    328 KB · Visninger: 111
Dette blir jeg ikke helt klok på; tempet til vanlig tid og fikk 36.05 (se grafen), mens fem minutter etter fikk jeg 36.62. Kan jeg ha målt "feil" på en eller annen måte første gang? Aldri opplevd sånn økning på bare fem minutter.. Hva ville dere ført opp??? :confused:
Skal sies at jeg sovnet en time til, målte igjen og i følge adjusteren lå det på 36.19 da, selv om jeg vet at det ikke var nok søvn.. :wideyed:
IMG_1602.jpg

Dette blir jeg ikke helt klok på; tempet til vanlig tid og fikk 36.05 (se grafen), mens fem minutter etter fikk jeg 36.62. Kan jeg ha målt "feil" på en eller annen måte første gang? Aldri opplevd sånn økning på bare fem minutter.. Hva ville dere ført opp??? :confused:
Skal sies at jeg sovnet en time til, målte igjen og i følge adjusteren lå det på 36.19 da, selv om jeg vet at det ikke var nok søvn.. :wideyed:Vis vedlegget 227998

Vanskelig og si tenk om det kan være feste dipp.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde eggløsning når dette skjema sier det (venter på svar på blodprøver idag)

Det krysset stemmer nok ikke, nei, men som du ser er strekene stiplet, hvilket vil si at det er usikkert. Om et par dager vil det nok flytte seg, dersom tempen fortsetter å være høy fremover. [emoji4] Om det likevel skulle havne feil går det an å overstyre manuelt, men vent først og se om det flytter seg av seg selv.

Skal sies at jeg sovnet en time til, målte igjen og i følge adjusteren lå det på 36.19 da, selv om jeg vet at det ikke var nok søvn.. :wideyed:Vis vedlegget 227998
Ikke godt å si hva som er mest riktig ... Var termometeret kaldt da du målte første gang? Og hvor måler du?

Det krysset stemmer nok ikke, nei, men som du ser er strekene stiplet, hvilket vil si at det er usikkert. Om et par dager vil det nok flytte seg, dersom tempen fortsetter å være høy fremover. [emoji4] Om det likevel skulle havne feil går det an å overstyre manuelt, men vent først og se om det flytter seg av seg selv.

Ok den flytter seg selv? Jeg overstyrt den for å se... får se om noen dager. Men da setter jeg den tilbake

Vil tippe at krysset flytter seg etter en dag til med høy temp.

Vanskelig og si tenk om det kan være feste dipp.
Ja tenk om! :o

Ikke godt å si hva som er mest riktig ... Var termometeret kaldt da du målte første gang? Og hvor måler du?
Nei, det var samme temp i rommet som resten av tiden jeg har tempet og termometeret var på samme plass, så ikke noe som skulle tilsi det.. måler under tungen, på samme side og samme måte.
Kanskje termometeret bare fikk seg et illebefinnende :p

Ja tenk om! :o

Nei, det var samme temp i rommet som resten av tiden jeg har tempet og termometeret var på samme plass, så ikke noe som skulle tilsi det.. måler under tungen, på samme side og samme måte.
Kanskje termometeret bare fikk seg et illebefinnende :p
Kan du ha sovet med munnen åpen rett før? Ellers vet jeg ikke om du har prøvd å sammenligne temperaturer tatt rett etter hverandre tidligere, men om du ikke har for vane å varme opp termometeret før du måler kan det godt hende at den første tempen har blitt lavere pga kaldt termometer, og når du da måler igjen med oppvarmet termometer kan den bli høyere. Eller så har har rett og slett termometeret fått en brainfart. Uansett var det litt vel stor forskjell til å bare være vanlig måleusikkerhet (det vil jo alltid variere bittelitt, men ikke en halv grad ...).

Back
Topp