Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde også gått for den første, ff tillater 30min pluss/minus.Ok. Jeg våknet 0630 og tok tempen og den var 36,2. Jeg rullet rundt og sovnet og våknet av alarmen 0700. Målte igjen da var den 36,4.
Skal Jeg plotte inn,den første?
(Har alarmen på 0700 for da temper jeg)
![]()
Slik ser det ut så langt, og disse testene:
![]()
Burde man fortsette å tempe til man har tydelig og klart positiv test eller burde man gi seg med tempingen nå?![]()
Jeg ville fortsatt å tempe, hvertfall til testen ble positiv eller tr dukker opp. Men så er jeg er som tester gjennom hele syklusen... selv når tr kommer
Tempet i morges![]()
![]()
Og fikk denne nå [emoji173]️
![]()
11/12 dpo [emoji106]
Woop woop! [emoji322] gratulerer! [emoji4][emoji4][emoji4][emoji171][emoji171]
Yaaaay! Gratulerer så mye! [emoji173]Tempet i morges![]()
![]()
Og fikk denne nå [emoji173]️
![]()
11/12 dpo [emoji106]
Yaaaay! Gratulerer så mye! [emoji173]
Jeg har forresten sluttet å tempe ved IKM de gangene jeg har vært gravid.
Min graf...
![]()
Ikke akkurat høye temperaturer etter EL... [emoji849]
Men ingen tr så langt...
Hmm, krysse fingrene for at tempen skyter i været imorgen![]()
åååh så spennende, krysser fingrene for deg og at det er en liten morell i magen din <3
OJ! jeg trodde jeg hadde gjevn temp denne pp, men hahahahaha i got nothing on youHelt sykt hvor jevn temp jeg har hatt i starten av denne syklusen![emoji16] Normalt svinger den jo opp og ned med 0,2 grader..![]()
Begge viser jo en dipp, krysser fingrene fir at tempen holde seg høy nå <3Egentlig ikke godt å si hva som stemmer her....
Siden jeg har sovet så dårlig til tider denne mnd, så justerte jeg temp litt med kalkulatoren. Men de siste dagene føler jeg at den ikke fungerer på meg, da jeg har hatt lavere temp på riktig tidspunkt selv om jeg var våken tidligere [emoji14] så jeg satt tilbake mine ordinære målinger.
Mye mer hakkete [emoji14] hadde 2 målinger på søndagen, kl 3 og kl 0730. Temper stort sett kl 0630 egentlig. Om jeg legger inn den kl 3, så mener FF jeg hadde EL på dag 22. Om jeg legger inn den 0730 så hadde jeg EL på CD20.
Må vel bare vente å se når tr dukker opp [emoji14]
Hadde positiv EL-test søndag og mandag, og syke smerter natt til mandag som muligens kan ha vært EL-smerter. Føler alt bare har blitt tull denne første pp [emoji14]
![]()
![]()
Spm er vel bare hvilken av dagene som stemmer. Dippen er ikke alltid samme dag som EL. Kanskje jeg bare er 6dpo. Da er det ihvertfall ikke rart om testene ikke sier noe [emoji14] hahaBegge viser jo en dipp, krysser fingrene fir at tempen holde seg høy nå <3
Hadde tatt utgangspunkt i den med minst dpo så er du innafor tenke egSpm er vel bare hvilken av dagene som stemmer. Dippen er ikke alltid samme dag som EL. Kanskje jeg bare er 6dpo. Da er det ihvertfall ikke rart om testene ikke sier noe [emoji14] haha
Ganske sikker på at EL har vært, bare usikker på når...
Godt poeng det. Sist jeg gjorde det, så endte jeg opp med at EL var 1 uke tidligere...hahaHadde tatt utgangspunkt i den med minst dpo så er du innafor tenke eg [emoji14] ff flytta min el, så tok jeg utgangspunkt i den jeg var kortest på vei![]()
ja da kan det jo virke sånnGodt poeng det. Sist jeg gjorde det, så endte jeg opp med at EL var 1 uke tidligere...haha
Har vært et eller annet kluss begge gangene jeg ble gravid, så kanskje det er et godt tegn?![]()