Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du hatt så mange positive el.tester? [emoji50] wow!Kan det se ut som jeg nå har hat eggløsning?
He he ja...sikkert noe med pco min å gjøre...men de første teller ikkr da de var falske positiveHar du hatt så mange positive el.tester? [emoji50] wow!
Jeg har lyst til å lære meg å tempe.
Men denne pp skal jeg prøve å bare "go with the flow". Er så sliten av stresset, kjenner jeg.
Men kjenner jeg meg selv rett går jeg sikkert til innkjøp av termometer i morgen.
Er det for sent å begynne å tempe på dag 4 i syklusen?
Tatt test ?Fungerer dårlig å tempe når de er tatt alt mellom 0200 og 0730
OG at jeg hadde feberfølelse akkurat rundt EL. Tror jeg hadde EL natt til mandag 12. egentlig, men er jo ikke greit å vite når man ikke klarer å sove ordentlig [emoji14]
![]()
Altfor mange [emoji14] hahaTatt test ?![]()
Vet du har hat el?Altfor mange [emoji14] haha
Fått noen skyggestreker, både før og etter EL, men negativt i går og i dag.
Nei, det er vanlig å begynne når tr er over (mange som temper vaginalt).
Må være frustrerende!Fungerer dårlig å tempe når de er tatt alt mellom 0200 og 0730
OG at jeg hadde feberfølelse akkurat rundt EL. Tror jeg hadde EL natt til mandag 12. egentlig, men er jo ikke greit å vite når man ikke klarer å sove ordentlig [emoji14]
![]()
Ganske sikker på det ja, men litt usikker på nårVet du har hat el?
Har pleid å ha sykluser på 35 dager, så er ikke så ille, en de to siste syklusene har vært på 32 dager. Og denne syklusen har det bare vært mye tull hele veien. Har ikke pleid å merke noe til hverken det ene eller det andre [emoji14]Må være frustrerende!
Og på den tiden der hadde jeg rukket å være halvveis til el nr 2.[emoji23] Har du pleid å ha veldig lange sykluser?
Okei, men da vil du jo enten få tr snart eller positiv test. [emoji4]Har pleid å ha sykluser på 35 dager, så er ikke så ille, en de to siste syklusene har vært på 32 dager. Og denne syklusen har det bare vært mye tull hele veien. Har ikke pleid å merke noe til hverken det ene eller det andre [emoji14]