Vi som temper

Dagens oppdatering :)

d910875a145024b19550fef1a9984d92.jpg

0b7c91d195f197c397157d6ae90cb363.jpg
Syns jeg kan skimte noe her ja :D

Ser noe :) er den positiv?
Veldig usikker. Tok en av samme slaget i går og kunne kaaanskje skimte noe etter tidsfristen. Dette bildet er tatt ca 10-15 min etter fristen, men kunne såvidt skimte noe før fristen, så kjenner jeg er veldig spent på dagene fremover nå :D

Syns ikke dpo-temp ser så ille ut heller.
Kan minne litt om min første gravidgraf syns jeg [emoji122]

8bc4de90b4755b3cc577ed5b36f61ec5.jpg

Veldig usikker. Tok en av samme slaget i går og kunne kaaanskje skimte noe etter tidsfristen. Dette bildet er tatt ca 10-15 min etter fristen, men kunne såvidt skimte noe før fristen, så kjenner jeg er veldig spent på dagene fremover nå :D

Syns ikke dpo-temp ser så ille ut heller.
Kan minne litt om min første gravidgraf syns jeg [emoji122]

8bc4de90b4755b3cc577ed5b36f61ec5.jpg

Så spennende! :) blir vel vanskelig å få sove for deg i kveld :) prøvd lenge?
Er den grønne en tidligere gravidgraf?

Så spennende! :) blir vel vanskelig å få sove for deg i kveld :) prøvd lenge?
Er den grønne en tidligere gravidgraf?
Den grønne er gravidgeaf ja :)
Er i første pp bare, så nettopp startet jakten. Helt greit om det ikke klaffer nå egentlig, men det har vært så mye kluss med både temp og kroppen generelt, så blir litt irritert om det ikke er noe og [emoji14] haha

Da kom krysset [emoji4] Håper sånn at temperaturen holder seg oppe!! Vet ikke helt hva som skjedde de to første dagene, siden den gikk mye opp og rett ned igjen...
f5a970de02c1d45f68797bf3c4bd6552.png

Da kom krysset [emoji4] Håper sånn at temperaturen holder seg oppe!! Vet ikke helt hva som skjedde de to første dagene, siden den gikk mye opp og rett ned igjen...

Krysser fingre for at tempen holder seg oppe! :D

At den gikk ned sånn kan gå innunder "fallback rise". Det er ikke uvanlig at skjer, og finnes på både gravid-charter og ikke-gravid charter. Kan se litt ulike eksempler på variasjoner i tempstigning på linken her. Må scrolle litt ned, fallback rise eksemplene kommer under slow rise.

Jeg våknet 0200 inatt pga gutten vår hadde mareritt og kom inn til oss, sovnet vel 0300 og våknet 0645... kan jeg bruke den tempen eller blir den feil?

Krysser fingre for at tempen holder seg oppe! :D

At den gikk ned sånn kan gå innunder "fallback rise". Det er ikke uvanlig at skjer, og finnes på både gravid-charter og ikke-gravid charter. Kan se litt ulike eksempler på variasjoner i tempstigning på linken her. Må scrolle litt ned, fallback rise eksemplene kommer under slow rise.

Tusen takk for linken! Artig å lese [emoji4]

Tusen takk for linken! Artig å lese [emoji4]

Jeg fant det ut da jeg plutselig hadde lav stigning på det jeg var helt sikker på var 1.dpo. Og det er jo mange variasjoner som er helt innafor på tempe-charter, så selv om en får litt rare temper så kan det være helt innafor og ikke noe feil. Veldig interessant egentlig. :D

Back
Topp