Mammalaila
Glad i forumet
Er de first respons testene fra apotek? Lurer, har aldri sett dem [emoji4]![]()
![]()
First response fra i går og i dag. Og cb fra i dag [emoji4][emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er de first respons testene fra apotek? Lurer, har aldri sett dem [emoji4]![]()
![]()
First response fra i går og i dag. Og cb fra i dag [emoji4][emoji4]
Er de first respons testene fra apotek? Lurer, har aldri sett dem [emoji4]
Kan se ut som det er noe der da! SpennendeDagens graf, og fremdeles ingen tegn til tr..
![]()
Tok test i dag tidlig som ser sånn ut (dont mind the dust [emoji23] ) Den er tydligere i virkeligheten. Men klarer ikke se at den er rosa liksom..
![]()
Kanskje du har en litt treg spire? Krysser fingrene for detDagens graf, og fremdeles ingen tegn til tr..
![]()
Tok test i dag tidlig som ser sånn ut (dont mind the dust [emoji23] ) Den er tydligere i virkeligheten. Men klarer ikke se at den er rosa liksom..
![]()
Ja, ikke sant? [emoji28] Har hatt klare positive tester før ikm i tidligere svangerskap, så klarer ikke helt å ha håpet men..Kan se ut som det er noe der da! Spennende![]()
Får håpe detKanskje du har en litt treg spire? Krysser fingrene for det
Har kanskje bare festa seg sent denne gangen? Ser med flere her inne at det skjerJa, ikke sant? [emoji28] Har hatt klare positive tester før ikm i tidligere svangerskap, så klarer ikke helt å ha håpet men..
Ja, det kan jo hende. Men er jo rart at tempen er rett ved coverline uansett da. For den skal vel være kjempe høy om man er gravid?Har kanskje bare festa seg sent denne gangen? Ser med flere her inne at det skjerHåper det er det!
Det finnes ingen regler uten unntakJa, det kan jo hende. Men er jo rart at tempen er rett ved coverline uansett da. For den skal vel være kjempe høy om man er gravid?
Å ja [emoji28] Kanskje det er et håp likevel daDet finnes ingen regler uten unntakSer også at mange av gravidgrafene i ff har lave temperaturer rundt ikm, så det er nok ganske vanlig
![]()
Det ser du egentlig selv.. Jeg bruker drinking for alkohol. Kniping tror jeg er livmorhalsen, hvis jeg har behov for å logge det så skriver jeg det på notater[emoji14]De av dere som bruker FF: Jeg lurer på en ting ang. hva slags symptomer jeg skal logge...
Har noen av dere en slags "kniping" langt nede i magen mellom EL og TR? Vet ikke om jeg kan logge det som "cramps", for det er ikke det. Hva gjør du når du ikke vet hva du skal kalle symptomene?
Og dessuten: er "drinking" drikking av alkohol (var på galla på fredag, heh), eller bare at man er tørst og drikker mye?
Jeg har brukt cramps ved menssmerter, og Mild/dull cramps/pressure eller Pressure lower tummy ved sånn kniping som du beskriver. Men hva du kaller ting er egentlig opp til deg selv, så lenge du har bestemt deg for hva du legger i det, og er konsekvent. Da vil du jo etter hvert se et mønster.De av dere som bruker FF: Jeg lurer på en ting ang. hva slags symptomer jeg skal logge...
Har noen av dere en slags "kniping" langt nede i magen mellom EL og TR? Vet ikke om jeg kan logge det som "cramps", for det er ikke det. Hva gjør du når du ikke vet hva du skal kalle symptomene?
Og dessuten: er "drinking" drikking av alkohol (var på galla på fredag, heh), eller bare at man er tørst og drikker mye?
Nei man får ikke tom sirkel av det [emoji14]Jeg har brukt cramps ved menssmerter, og Mild/dull cramps/pressure eller Pressure lower tummy ved sånn kniping som du beskriver. Men hva du kaller ting er egentlig opp til deg selv, så lenge du har bestemt deg for hva du legger i det, og er konsekvent. Da vil du jo etter hvert se et mønster.
Drinking er nok ment å bety alkohol, da det kan gi forhøyet temp. Tror du får åpen sirkel hvis du legger inn drinking, altså mer usikker måling.
Jeg har brukt cramps ved menssmerter, og Mild/dull cramps/pressure eller Pressure lower tummy ved sånn kniping som du beskriver. Men hva du kaller ting er egentlig opp til deg selv, så lenge du har bestemt deg for hva du legger i det, og er konsekvent. Da vil du jo etter hvert se et mønster.
Drinking er nok ment å bety alkohol, da det kan gi forhøyet temp. Tror du får åpen sirkel hvis du legger inn drinking, altså mer usikker måling.