Vi som temper

Tusen takk :)
Med denne omregningen blir tempen enda et hakk lavere enn i går, noe som kan passe bra hvis EL nærmer seg. Førte du inn de omregnede temperaturene inn i FF?
Jeg temper 7. Har alarm på garmin-klokken siden den ikke lager lyd men bare vibrerer. Bruker 7 siden det er det tidligste jeg har jobbetid og hvis jeg ikke har jobb kan jeg sove vidre[emoji4]

Tusen takk :)
Med denne omregningen blir tempen enda et hakk lavere enn i går, noe som kan passe bra hvis EL nærmer seg. Førte du inn de omregnede temperaturene inn i FF?
Ja, og så lager jeg et notat på det i tillegg. Prøver å unngå å bruke den, men når det en og annen gang blir tull med tempingen. Blir det veldig feil så discarder jeg tempen.

Hm...temp går nedover. Negativ EL-test. Lurer på om den fortsetter i samme bane frem til EL [emoji14]

de714c8a745846e15b770283d0f59081.jpg

Ååh, som jeg håper el er snart! [emoji848]
cfb8044a481983f52f193350ff8e0ac7.png

Men jevn og fin i alle fall [emoji173]️
Monitoren er også på dag to med høy! Og el testen er svært nært positiv! :)

Håpe håpe!!! [emoji106]

Håpe håpe!!! [emoji106]

Krysser fingra for at EL er rett rundt hjørnet :) [emoji1317][emoji177]

Håpe håpe!!! [emoji106]

Det er den jevneste tempen jeg har sett! Utrolig fascinerende! Men håper du får et hopp snart, da. [emoji6]

Tror dere jeg har hatt EL? :p

Det står "Some of your fertility signs ( CM ) do not seem to confirm the interpretation".. Putter jeg inn EL slim eller watery på CD 14 så får jeg ett ordentlig kryss.... Men kan jo ikke gjøre det bare for å få krysset liksom..

Syns også temperaturene mine er litt lave da..Holder seg jo såvidt over coverline.. Dette er første pp jeg temper, så jeg har jo heller ikke noe å sammenligne med, skulle visst ha startet med det med en gang :)

Skjermbilde 2017-05-02 kl. 18.36.31.png

Helt fersk på dette med temping her og prøver å forstå meg på det.. kan noen fortelle hva det vil si (om det sier noe) når tempen synker sånn?

Vedlegg

• IMG_0981.jpg
    IMG_0981.jpg
    105,7 KB · Visninger: 92
Det er den jevneste tempen jeg har sett! Utrolig fascinerende! Men håper du får et hopp snart, da. [emoji6]

Haha, ja syns faktisk den er skremmende jevn [emoji23] Har sett på alle andre sine temper og føler min ikke er i nærheten av hvordan de er:p
Men er spent hver morgen om tempen skal ødelegge hele den jevne kurven [emoji23][emoji23]

3d3ab613727dcb2ee9ef3bb1975657c0.jpg

Ikke skjedd noe spennende her enda.

2947cf3ba8fe321d7009cffa082b3112.png

Skjer ikke så mye her heller, ventetida fram til EL er [emoji42][emoji42]

Helt fersk på dette med temping her og prøver å forstå meg på det.. kan noen fortelle hva det vil si (om det sier noe) når tempen synker sånn?

Er ikke så dreven jeg heller, på min 2.PP med temping, men har prøvd å sette meg godt inn i det, og tenker det både kan være tidspunktet tempen er tatt på (ser det på de punktene i grafen som er åpne/lukket), litt feil temping (på et annet sted enn de andre dagene) eller så kan det være den duppen tempen tar før den stiger når EL kommer, pga progesteronproduksjon som øker kroppstemperaturen. Men kan jo vise min første tempkurve, med litt varierende tempetidspunkter, hehe, den svingte da, for å si det sånn:joyful:

Edit: eller så er det jo selvfølgelig bare det lunefulle livsfartøyet vi alle kaller kroppen, da:p

Vedlegg

• Skjermbilde 2017-05-03 kl. 10.57.23.png
    Skjermbilde 2017-05-03 kl. 10.57.23.png
    41,7 KB · Visninger: 85
Er det slik at hvis temperaturen synker i slutten av dpo land hvis man ikke er gravid?
I teorien ja. Men mange ender under coverline på ett tidspunkt selv om de er gravid [emoji14] jeg er under coverline i to-tre dager før tr kommer

Back
Topp