Vi som temper

I teorien ja. Men mange ender under coverline på ett tidspunkt selv om de er gravid [emoji14] jeg er under coverline i to-tre dager før tr kommer
Okei :) åssen ser denne ut da? Idag er det en nerknad på tempen, det var en god del kaldere på rommet da jeg tok tempen, faktisk sånn at jeg frøs. Spotta litt brunt i gårkveld, men omentrent ingenting i natt og nå idag.
Hadde også en liiiiiiten blødning på cd9, helt lyserosa på papiret. Men thats it. Tok g-test i går som ble negativ. Men ifølge FF så skulle jeg få TR i går...

Vedlegg

• IMG_3517.PNG
    IMG_3517.PNG
    217,3 KB · Visninger: 114
Okei :) åssen ser denne ut da? Idag er det en nerknad på tempen, det var en god del kaldere på rommet da jeg tok tempen, faktisk sånn at jeg frøs. Spotta litt brunt i gårkveld, men omentrent ingenting i natt og nå idag.
Hadde også en liiiiiiten blødning på cd9, helt lyserosa på papiret. Men thats it. Tok g-test i går som ble negativ. Men ifølge FF så skulle jeg få TR i går...
Den var veldig ujevn ihvertfall. Jeg tror også at krysset kan være feil for eggløsning siden du fikk positive tester etterpå [emoji14] så jeg ville trukket fra to dpo tror jeg

Den var veldig ujevn ihvertfall. Jeg tror også at krysset kan være feil for eggløsning siden du fikk positive tester etterpå [emoji14] så jeg ville trukket fra to dpo tror jeg
Jaa syns også det der var litt rart... btw ser at jeg har skrevet feil, det skulle ikke stå cd9, men 9dpo :p
men da vil det si at jeg hadde en blødning på 7dpo og er idag 11dpo...

Jaa syns også det der var litt rart... btw ser at jeg har skrevet feil, det skulle ikke stå cd9, men 9dpo [emoji14]
men da vil det si at jeg hadde en blødning på 7dpo og er idag 11dpo...
Skjønte det [emoji4]
Ja, det tror jeg er mer riktig

Hmm... regner FF EL kun ut ifra temperaturen da? Siden det mest sannsynlig er feil....
Skjønner ikke hvorfor temperaturen min er så ujevn....
Tror den regner fra siste lave temp som blir høy. Siden det er stiplet kryss er den usikker rett og slett.

I natt hadde jeg mareritt om at jeg tempet da jeg våknet og at tempen hadde sunket drastisk [emoji33] så gjett om jeg var glad deg jeg våknet og tempen bare hadde sunket med 0,01 grad[emoji23]

Tror den regner fra siste lave temp som blir høy. Siden det er stiplet kryss er den usikker rett og slett.
Jeg gikk gjennom alle syklusene jeg har lagt inn i appene jeg har, og jeg har lutealfaser som stort sett varer i 10 dager, noen ganger 11 dager. Og jeg leste nettopp at hvis man har lutealfase under 12 dager bør man kontakte lege....

b_edg72X.png

Hva tenker dere om de siste dagers målinger? Jeg synes den var så veldig flat eller EL, sammenlignet med dere andres...?

Jeg gikk gjennom alle syklusene jeg har lagt inn i appene jeg har, og jeg har lutealfaser som stort sett varer i 10 dager, noen ganger 11 dager. Og jeg leste nettopp at hvis man har lutealfase under 12 dager bør man kontakte lege....
Jeg har lest at så lenge man er over 10 så er det bra nok [emoji14] men er nok mye forskjellig på det store internett

En liten dropp i temp. her i dag, spørs om det er nedklatringen mot el-tempen som har startet. Tok en el-test på morgenen, negativ men sterkere enn den jeg tok på tirsdag så er vel noen nivåer som har begynt å stige. Kan se ut til at jeg har tippet rett med el på mandag, om ikke kroppen gjør noe rare krumspring. Den er jo ikke helt stabil enda. :p

b2d51f9a1f2d683e503e7eb7275eddc6.jpg

IMG_20170504_103308.png
litt sterkere el-test i dag, men ikke pos. Utfloden har endret seg da :D Håper på temphopp i helga :D

Back
Topp