Vi som temper

IMG_5935.JPG

Syns du? Jeg trodde festedip bare skulle være en dag [emoji14] 11dpo og turte ikke teste idag siden jeg bare har digital m/uke!
Er vanligvis en dag ja. Men synes uansett at det kan være positivt at den gikk ned for så å gå høyt opp etterpå og i tillegg høyere enn de tidligere tempene. ;):happy: Så kan godt hende noe skjedde der på 8 dpo. Noen symtomer?

Er vanligvis en dag ja. Men synes uansett at det kan være positivt at den gikk ned for så å gå høyt opp etterpå og i tillegg høyere enn de tidligere tempene. ;):happy: Så kan godt hende noe skjedde der på 8 dpo. Noen symtomer?
Kviser [emoji20]

459fa1c5d7a2da1f4ce23bfc3532f707.jpg

Jeg har vært i litt dårlig form siden fredag (ikke hatt feber, men vond hals og forkjølelse). FF ville ha det til at jeg hadde EL på fredag (CD8), men når tempen sank i går fjernet den krysset. I dag når jeg la inn tempen kom krysset opp igjen.. noen som har peiling på hvorfor? [emoji14]

b291a9ff0e9399860ecfa9573ee368f3.png

Tempen holder seg jevn i det minste! Men enda et stykke igjen til el... :(
867317b27b15959d8d06a42a830680a2.jpg

Ikke mye positiv el test her [emoji23]
Håper bare ikke el blir neste helg siden mannen er sørpå da! [emoji15][emoji50]

40be7e50b43c99990ac9f2c02f3c334a.png

Skal jeg ikke få sånn rød strek når jeg har tre dager med høyere temp? Eller er det fordi jeg bare har tempet en uke? Blei med ett litt usikker på hvordan det strek-greiene fungerer :P

Skal jeg ikke få sånn rød strek når jeg har tre dager med høyere temp? Eller er det fordi jeg bare har tempet en uke? Blei med ett litt usikker på hvordan det strek-greiene fungerer :P
Du må ha en til som er høyere enn den høyeste før el tror jeg.

Kan være den ikke har nok data å sammenligne med, og fordi den første dagen din med stigning er lavere enn den ene temp før positiv EL-test. Mulig du får et kryss i morgen :)

Kan være den ikke har nok data å sammenligne med, og fordi den første dagen din med stigning er lavere enn den ene temp før positiv EL-test. Mulig du får et kryss i morgen :)

Åjaa, det gir mening! Aner ikke hva som skjedde med tempen den dagen, alle andre dager før el lå jeg på 36.1-36.2 [emoji28]
Håper tempen holder seg høy og fin og at krysset kommer!

b325ea22c67431195b42f95fc812383e.png

Den holder seg oppe. De siste fire dagene har jeg måttet legge på litt ift de siste ukene, siden jeg har tempet mye før enn ellers. Lagt på 0,03.
Tempen stiger jo alikevel. Spiller det stor rolle?

FFApril.png

Nå har jeg begynt å skjønne dette! EL-slimet var i overigår. Så igår veldig lav temp. Så idag steget kraftig! Og EL-slimet skulle vel normalt være dagene rett før EL, ikke sant? Så det betyr at EL trolig var igår. Får bare se nå om tempen holder seg høy. Og det vil også si at syklusen er lengre denne gangen enn forrige. Veldig kjekt å vite det, så jeg ikke går og venter i en uke på TR og blir bekymret over negative G-tester osv. Mannen har vært bortreist i en uke allerede, så ingen aksjer denne pp'n, men likevel veldig morsomt å ha begynt å tempe og bli klokere på egen kropp! Er spent på de neste to dagene nå, om jeg virkelig hadde EL igår eller ikke...

a83c3faabecc8709386eb97dfaa38550.png

Prøver meg på temping denne ppen for første gang, moro. Gleder meg til å se utviklingen [emoji23]
Hvor mye har det å si når jeg temper? Det er jo russetid nå, så da hender det at jeg våkner i femtida av busser som kjører forbi med anlegget på maks. Har tempet da før jeg evt står opp og går på do/drikker vann. Men hvis de ikke kjører forbi, og jeg temper etter alarmen ringer 07:00, har det veldig mye å si? Sånn hvis jeg har hatt 4 t sammenhengende søvn?

a83c3faabecc8709386eb97dfaa38550.png

Prøver meg på temping denne ppen for første gang, moro. Gleder meg til å se utviklingen [emoji23]
Hvor mye har det å si når jeg temper? Det er jo russetid nå, så da hender det at jeg våkner i femtida av busser som kjører forbi med anlegget på maks. Har tempet da før jeg evt står opp og går på do/drikker vann. Men hvis de ikke kjører forbi, og jeg temper etter alarmen ringer 07:00, har det veldig mye å si? Sånn hvis jeg har hatt 4 t sammenhengende søvn?

Jeg har testet litt på dette selv i det siste da jeg har våknet ved 4-5 tiden innimellom. Da har jeg tempet både da og når jeg står opp mellom 0630 og 0700. Hos meg ser det ikke ut til å ha noe å si så lenge jeg ikke står opp på den første oppvåkningen, så jeg legger inn målingen mellom 0630 og 0700. Men tror det kan være veldig individuelt, og noen kan vel oppleve store svingninger tror jeg.

Kun for moroskyld og fordi jeg fikk en bunke gratis tester av ei her inne så begynte jeg å teste LH i dag, på CD8 [emoji14] blir jeg vel litt kjent med testene og...haha
EL er nemlig ikke ventet før rundt CD20 [emoji14]
Klart negativ i dag ihvertfall.

9be60f47cb8954a7cce4e14dee30d9a1.jpg

1b74a4c287d94a716e24c31fda17600d.jpg

Jeg har testet litt på dette selv i det siste da jeg har våknet ved 4-5 tiden innimellom. Da har jeg tempet både da og når jeg står opp mellom 0630 og 0700. Hos meg ser det ikke ut til å ha noe å si så lenge jeg ikke står opp på den første oppvåkningen, så jeg legger inn målingen mellom 0630 og 0700. Men tror det kan være veldig individuelt, og noen kan vel oppleve store svingninger tror jeg.

Takk for svar :) da fortsetter jeg å tempe når jeg våkner så lenge jeg har sovet lenge nok sammenhengende.

Back
Topp