Ååååå! Gratulerer! Så moro! [emoji1][emoji173]Her er dagens test dereFår digital i posten senere i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå! Gratulerer! Så moro! [emoji1][emoji173]Her er dagens test dereFår digital i posten senere i dag.
Gratulerer så mye ❤ nå skal den sitte hele veien! Heier på deg ❤Her er dagens test dereFår digital i posten senere i dag.
Jaaaa! Så godt å se det rosa på hvitt! Gratulerer så mye! Denne gangen blir det baby. [emoji173] Blir det januar på deg, da?Her er dagens test dereFår digital i posten senere i dag.
Ååååå! Gratulerer! Så moro! [emoji1][emoji173]
Gratulerer så mye ❤ nå skal den sitte hele veien! Heier på deg ❤
Takk dereJaaaa! Så godt å se det rosa på hvitt! Gratulerer så mye! Denne gangen blir det baby. [emoji173] Blir det januar på deg, da?

Ja nå håper jeg virkelig den sitter hele veien. Termin blir 6 januar så blir januar forumet. 
Akkurat to måneder etter meg, da. [emoji4]Takk dere[emoji813]red Ja nå håper jeg virkelig den sitter hele veien. Termin blir 6 januar så blir januar forumet.
![]()
Så artig! Hvordan er formen din a? Koser deg med lille spireAkkurat to måneder etter meg, da. [emoji4]

Den begynner å bli litt bedre nå som jeg er på vei over i andre trimester. Er ikke zombietrøtt lenger, og de siste dagene har jeg heller ikke vært noe kvalm. Krysser fingrene for at gudinneformen kommer nå! [emoji28] Har så vidt begynt å kjenne litt bevegelse fra småen også. Koser meg fælt i novembergruppa, men jeg må jo følge med på tempegjengen. [emoji4]Så artig! Hvordan er formen din a? Koser deg med lille spire![]()
Å så stas å høre!!! Kooos deg masse! Og veldig hyggelig at du stikker innom her.Den begynner å bli litt bedre nå som jeg er på vei over i andre trimester. Er ikke zombietrøtt lenger, og de siste dagene har jeg heller ikke vært noe kvalm. Krysser fingrene for at gudinneformen kommer nå! [emoji28] Har så vidt begynt å kjenne litt bevegelse fra småen også. Koser meg fælt i novembergruppa, men jeg må jo følge med på tempegjengen. [emoji4]

Hentet digital testene på posten...
TakkGratulerer!! [emoji4][emoji173]️

Håper bare den har superlim med seg nå da.. Åå nå ble jeg glad! Gratulerer så mye!Hentet digital testene på posten...

Hentet digital testene på posten...
Wæææh! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]Hentet digital testene på posten...
Tusen takkÅå nå ble jeg glad! Gratulerer så mye!håper virkelig spira klorer seg fast nå
![]()

TakkGratulerer[emoji2]

Her har det gjerne gått litt ned like før EL ja, så godt mulig det kan være et tegnVis vedlegget 224055 noen her som bruker å få lavere temp før eggløsning?Kan være at den bare er litt sporadisk ujevn, men..
![]()
Her har det gjerne gått litt ned like før EL ja, så godt mulig det kan være et tegn![]()