Vi som temper

Så artig! Hvordan er formen din a? Koser deg med lille spire :happy:
Den begynner å bli litt bedre nå som jeg er på vei over i andre trimester. Er ikke zombietrøtt lenger, og de siste dagene har jeg heller ikke vært noe kvalm. Krysser fingrene for at gudinneformen kommer nå! [emoji28] Har så vidt begynt å kjenne litt bevegelse fra småen også. Koser meg fælt i novembergruppa, men jeg må jo følge med på tempegjengen. [emoji4]

Hentet digital testene på posten...

Vedlegg

• 20170425_180907.jpg
    20170425_180907.jpg
    326 KB · Visninger: 106
Den begynner å bli litt bedre nå som jeg er på vei over i andre trimester. Er ikke zombietrøtt lenger, og de siste dagene har jeg heller ikke vært noe kvalm. Krysser fingrene for at gudinneformen kommer nå! [emoji28] Har så vidt begynt å kjenne litt bevegelse fra småen også. Koser meg fælt i novembergruppa, men jeg må jo følge med på tempegjengen. [emoji4]
Å så stas å høre!!! Kooos deg masse! Og veldig hyggelig at du stikker innom her. :happy::happy::Heartred

IMG_20170426_093721.png
noen her som bruker å få lavere temp før eggløsning? :) Kan være at den bare er litt sporadisk ujevn, men.. :)

Her har det gjerne gått litt ned like før EL ja, så godt mulig det kan være et tegn ;)

Bruker nemlig ikke å få eggløsning før cd 16-17, men kan jo hende den kommer litt tidligere denne gangen :) Får se de neste dagene!

Back
Topp