Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vanligvis en dag ja. Men synes uansett at det kan være positivt at den gikk ned for så å gå høyt opp etterpå og i tillegg høyere enn de tidligere tempene.Syns du? Jeg trodde festedip bare skulle være en dag [emoji14] 11dpo og turte ikke teste idag siden jeg bare har digital m/uke!
Så kan godt hende noe skjedde der på 8 dpo. Noen symtomer?Kviser [emoji20]Er vanligvis en dag ja. Men synes uansett at det kan være positivt at den gikk ned for så å gå høyt opp etterpå og i tillegg høyere enn de tidligere tempene.Så kan godt hende noe skjedde der på 8 dpo. Noen symtomer?
Pleier du å få det før tr?Kviser [emoji20]
Av og til.. varierer veldig [emoji14] men eneste jeg føler er "uvanlig".. har en god del overskuddsenergi ogsåPleier du å få det før tr?
Krysser fingrene for at det er en liten spire inni derAv og til.. varierer veldig [emoji14] men eneste jeg føler er "uvanlig".. har en god del overskuddsenergi også

Du må ha en til som er høyere enn den høyeste før el tror jeg.![]()
Skal jeg ikke få sånn rød strek når jeg har tre dager med høyere temp? Eller er det fordi jeg bare har tempet en uke? Blei med ett litt usikker på hvordan det strek-greiene fungerer![]()
Kan være den ikke har nok data å sammenligne med, og fordi den første dagen din med stigning er lavere enn den ene temp før positiv EL-test. Mulig du får et kryss i morgen![]()
Skal jeg ikke få sånn rød strek når jeg har tre dager med høyere temp? Eller er det fordi jeg bare har tempet en uke? Blei med ett litt usikker på hvordan det strek-greiene fungerer![]()
Kan være den ikke har nok data å sammenligne med, og fordi den første dagen din med stigning er lavere enn den ene temp før positiv EL-test. Mulig du får et kryss i morgen![]()
![]()
Prøver meg på temping denne ppen for første gang, moro. Gleder meg til å se utviklingen [emoji23]
Hvor mye har det å si når jeg temper? Det er jo russetid nå, så da hender det at jeg våkner i femtida av busser som kjører forbi med anlegget på maks. Har tempet da før jeg evt står opp og går på do/drikker vann. Men hvis de ikke kjører forbi, og jeg temper etter alarmen ringer 07:00, har det veldig mye å si? Sånn hvis jeg har hatt 4 t sammenhengende søvn?
Jeg har testet litt på dette selv i det siste da jeg har våknet ved 4-5 tiden innimellom. Da har jeg tempet både da og når jeg står opp mellom 0630 og 0700. Hos meg ser det ikke ut til å ha noe å si så lenge jeg ikke står opp på den første oppvåkningen, så jeg legger inn målingen mellom 0630 og 0700. Men tror det kan være veldig individuelt, og noen kan vel oppleve store svingninger tror jeg.