Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Nå begynner det å kile i testefingrene mine [emoji44] og jeg har kun cb digital og en cb plus siden bestillingen min fra wish på g-tester kom igår og innholdet var disse;![]()
Gubben er modell!
![]()
Nå begynner det å kile i testefingrene mine [emoji44] og jeg har kun cb digital og en cb plus siden bestillingen min fra wish på g-tester kom igår og innholdet var disse;![]()
Gubben er modell!
Jeep [emoji23]Fin temp da! Blir spennende med testingen! Men fikk du supermannsokker istedet for g-tester?![]()
![]()
Det hadde vært bedre med tester ja! Da kunne jeg vært testetøs i dag [emoji23]Haha jeg kjøpte de sokkene til typen til jul[emoji23] kule sokker men vært litt bedre om du hadde fått testene du faktisk bestilte da[emoji13]
Blir spennende å se daBruker nemlig ikke å få eggløsning før cd 16-17, men kan jo hende den kommer litt tidligere denne gangenFår se de neste dagene!
Blir spennende å se da
Her håper jeg EL ikke kommer tidligere [emoji14] begynner ikke før neste syklus med prøvingen, men jo lengre ut i mars termin evnt blir jo bedre er det![]()
Ønsker egentlig mellom mai og juli, men mars/april er greit nok det og. Vil gjerne at lille skal vokse seg litt til før høst/vintersesongen starterVårbarn er koselig ja ^_^ Jeg håper jeg blir gravid denne syklusen, men termin ut i mars-april-mai er igrunn veldig fint![]()
Ønsker egentlig mellom mai og juli, men mars/april er greit nok det og. Vil gjerne at lille skal vokse seg litt til før høst/vintersesongen starter
Snakket litt med samboer i går. Og pga min jobbsituasjon og økonomien fremover hadde det nesten vært best å bli gravid nå, men vi er vel ganske enige begge to at vi ihvertfall vil over i mars så da blir det det. Bruker syklusene nå på å bli litt kjent med kroppenikke så dumt det heller
Denne grafen var fiiin da!!!![]()
Gubben er modell!

Syns du? Jeg trodde festedip bare skulle være en dag [emoji14] 11dpo og turte ikke teste idag siden jeg bare har digital m/uke!Denne grafen var fiiin da!!!Ser ut som festedipp 8 dpo...?
![]()
Ææ du må jo bare teste!Syns du? Jeg trodde festedip bare skulle være en dag [emoji14] 11dpo og turte ikke teste idag siden jeg bare har digital m/uke!

Er det ikke noe sted du får tak i en test på i dag da?Jeg får alltid et dipp rett før el, men hender jeg får et tidligere i syklusen ogsåVis vedlegget 224055 noen her som bruker å få lavere temp før eggløsning?Kan være at den bare er litt sporadisk ujevn, men..
![]()
Joda, jeg har.. men vil ikke teste før tidligst imorgen [emoji28] later som om jeg ikke er testetøsÆæ du må jo bare teste!Er det ikke noe sted du får tak i en test på i dag da?
![]()
![]()
Ser fortsatt lovende ut gudskjelovhar noen gode erfaringer med noen tidlige tester? Tenker sånn om dette ikke går vegen denne pp. Har one step, men lest utrolig mye dårlig om de.
![]()
Nå begynner det å kile i testefingrene mine [emoji44] og jeg har kun cb digital og en cb plus siden bestillingen min fra wish på g-tester kom igår og innholdet var disse;
Gubben er modell!
![]()
Gubben er modell!
All ære til degJoda, jeg har.. men vil ikke teste før tidligst imorgen [emoji28] later som om jeg ikke er testetøs
jeg er liksom ikke testetøs
men hadde ikke klart å holdt meg unna så mange dpo
men er du gravid så er du gravid, testen kan vente til i morgen