Vi som temper

822c98c03d0093da01b270731a525c8e.jpg

Smilemunn, mangler bare øyne. Ganske stabil temp, på tross av at jeg ikke har tempet til samme tid.

a79b18b62dbf40047cf61991d6cbb057.jpg

Nå begynner det å kile i testefingrene mine [emoji44] og jeg har kun cb digital og en cb plus siden bestillingen min fra wish på g-tester kom igår og innholdet var disse;
ce678197c1e78e4726985475c1cbde30.jpg

Gubben er modell!

Nå begynner det å kile i testefingrene mine [emoji44] og jeg har kun cb digital og en cb plus siden bestillingen min fra wish på g-tester kom igår og innholdet var disse;

Gubben er modell!

Fin temp da! Blir spennende med testingen! Men fikk du supermannsokker istedet for g-tester? :D :D

Gubben er modell!

Haha jeg kjøpte de sokkene til typen til jul[emoji23] kule sokker men vært litt bedre om du hadde fått testene du faktisk bestilte da[emoji13]

Fin temp da! Blir spennende med testingen! Men fikk du supermannsokker istedet for g-tester? :D :D
Jeep [emoji23]
Haha jeg kjøpte de sokkene til typen til jul[emoji23] kule sokker men vært litt bedre om du hadde fått testene du faktisk bestilte da[emoji13]
Det hadde vært bedre med tester ja! Da kunne jeg vært testetøs i dag [emoji23]

Bruker nemlig ikke å få eggløsning før cd 16-17, men kan jo hende den kommer litt tidligere denne gangen :) Får se de neste dagene!
Blir spennende å se da :)

Her håper jeg EL ikke kommer tidligere [emoji14] begynner ikke før neste syklus med prøvingen, men jo lengre ut i mars termin evnt blir jo bedre er det :)

Blir spennende å se da :)

Her håper jeg EL ikke kommer tidligere [emoji14] begynner ikke før neste syklus med prøvingen, men jo lengre ut i mars termin evnt blir jo bedre er det :)

Vårbarn er koselig ja ^_^ Jeg håper jeg blir gravid denne syklusen, men termin ut i mars-april-mai er igrunn veldig fint :)

Vårbarn er koselig ja ^_^ Jeg håper jeg blir gravid denne syklusen, men termin ut i mars-april-mai er igrunn veldig fint :)
Ønsker egentlig mellom mai og juli, men mars/april er greit nok det og. Vil gjerne at lille skal vokse seg litt til før høst/vintersesongen starter :D

Snakket litt med samboer i går. Og pga min jobbsituasjon og økonomien fremover hadde det nesten vært best å bli gravid nå, men vi er vel ganske enige begge to at vi ihvertfall vil over i mars så da blir det det. Bruker syklusene nå på å bli litt kjent med kroppen :) ikke så dumt det heller

Ønsker egentlig mellom mai og juli, men mars/april er greit nok det og. Vil gjerne at lille skal vokse seg litt til før høst/vintersesongen starter :D

Snakket litt med samboer i går. Og pga min jobbsituasjon og økonomien fremover hadde det nesten vært best å bli gravid nå, men vi er vel ganske enige begge to at vi ihvertfall vil over i mars så da blir det det. Bruker syklusene nå på å bli litt kjent med kroppen :) ikke så dumt det heller

Lurt å kjenne på kroppen noen sykluser før dere starter :) Det gjorde ikke vi og jeg hadde ikke peilig på når el kom (har ureg. sykluser). Blir spennende fremover da! Krysser fingrene for at spiren sitter når deg skal :D

03b3172c7f2af8a6e11529681a253c11.png

Ser fortsatt lovende ut gudskjelov :) har noen gode erfaringer med noen tidlige tester? Tenker sånn om dette ikke går vegen denne pp. Har one step, men lest utrolig mye dårlig om de.

Joda, jeg har.. men vil ikke teste før tidligst imorgen [emoji28] later som om jeg ikke er testetøs
All ære til deg:wideyed:jeg er liksom ikke testetøs :angelic:men hadde ikke klart å holdt meg unna så mange dpo:hilarious: men er du gravid så er du gravid, testen kan vente til i morgen ;):Heartred

Back
Topp